Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018,

Επιχειρήσεις: Πως να είσαι αυθεντικός στα social media [INFOGRAPHIC]

Social Media Master #1

Το να είσαι αυθεντικός είναι ένα από τα βασικά κλειδιά της επιτυχίας στον κόσμο των επιχειρήσεων. Ιδίως όσον αφορά τα social media είναι αυτό που θα ξεχωρίσει την επιχείρηση σου από τον ανταγωνισμό και θα βοηθήσει στην θετική τοποθέτηση της στο μυαλό των καταναλωτών.

«Τα κλειδιά για την επιχειρηματική επιτυχία είναι ο αυτοπροσδιορισμός, η διαφάνεια, η αυθεντικότητα και η υπευθυνότητα »
Simon Mainwaring

Τα social media έδωσαν την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να πλησιάσουν και να αλληλεπιδράσουν με το κοινό τους. Αυτό όμως δεν αρκεί, στόχος σου είναι να ξεπεράσεις την απλή αλληλεπίδραση και να χτίσεις σχέσεις εμπιστοσύνης οι οποίες θα αυξήσουν την πίστη των καταναλωτών στην επιχείρηση σου.

Οι σχέσεις αυτές εξαρτώνται από την εικόνα που προβάλλεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι απρόσωπες επιχειρήσεις δεν έχουν θέση στο σήμερα. Από τις μεγαλύτερες έως τις μικρότερες επιχειρήσεις προσπαθούν να είναι κοντά στο κοινό τους, να παρέχουν άριστη εξυπηρέτηση και να ικανοποιούν τις προσδοκίες του.

Τα social media σου παρέχουν πληθώρα τρόπων για να διατηρείς τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών σου σε υψηλά επίπεδα. Η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας σου δίνει το πλεονέκτημα να αφουγκράζεσαι τις επιθυμίες του και να πράττεις αναλόγως,

Φυσικά δεν ισχύουν οι ίδιοι κανόνες για όλες τις επιχειρήσεις. Ανάλογα με το είδος της επιχείρησης αλλά και το κοινό-στόχο σου μπορείς να προσαρμόσεις την στρατηγική σου. Δώσε βάση στα δημογραφικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά, στον τρόπο ζωής και στις συμπεριφορές του κοινού σου. Τα στοιχεία αυτά θα λειτουργήσουν ως οδηγός για την εικόνα που θα προβάλλεις.

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και αναβάθμισε την παρουσία της επιχείρησης σου στα social media:

Παραμένοντας πιστός στους στόχους, τις αξίες και την αποστολή της επιχείρησης σου είναι το θεμέλιο της αυθεντικότητας της.


Οι σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σου είναι απαραίτητες για την ευημερία της επιχείρησης σου. Χρησιμοποίησε τα social media και τα εργαλεία που σου προσφέρουν για να τα καταφέρεις!

Πηγή: orenda.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα