Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018,

Επιτυχημένες πωλήσεις: προετοιμάσου!

Εσύ προετοιμάζεσαι αρκετά πριν συναντήσεις το υποψήφιο πελάτη σου;

Το κλειδί της επιτυχίας στις πωλήσεις είναι η προετοιμασία. Ποτέ μην κλείνεις ραντεβού με υποψήφιο πελάτη εάν δεν έχεις προετοιμαστεί. Πίστεψε με οι πελάτες σου θα το καταλάβουν αμέσως και αυτό δεν είναι ποτέ υπέρ σου. Οι επιτυχημένες πωλήσεις απαιτούν την απαραίτητη προετοιμασία!

Αφιέρωσε χρόνο στην προετοιμασία σου, είναι το θεμέλιο της διαδικασίας μιας πώλησης. Όσο καλύτερα προετοιμαστείς τόσες περισσότερες πιθανότητες έχει να πραγματοποιήσεις την πώληση. Τα τρία βασικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις είναι:

  1. Ο υποψήφιος πελάτης σου
  2. Το προϊόν/υπηρεσία που θέλεις να πουλήσεις
  3. Ο ανταγωνισμός

Συλλέγοντας όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείς για τα παραπάνω θα είσαι έτοιμος για παν ενδεχόμενο! Επιπλέον θα έχεις αυτοπεποίθηση κάτι που είναι απαραίτητο για το επάγγελμα του πωλητή  και η έλλειψη του οδηγεί σε αισθήματα άγχους και νευρικότητα.

Πελάτης:

Όταν προγραμματίζεις τις επισκέψεις σου χρησιμοποίησε ένα φύλλο χαρτί για τον καθένα και γράψε το όνομα, την επιχείρηση και τα στοιχεία επικοινωνίας τους στην κορυφή. Μετά αφιέρωσε λίγο χρόνο για τον καθένα ξεχωριστά ψάχνοντας πληροφορίες γι’ αυτούς και την επιχείρηση τους. Σημείωσε τις πληροφορίες που έχεις συλλέξει για τον καθένα και φρόντισε να τις διαβάσεις αρκετά ώστε να τις θυμάσαι. Μπορείς πάντα να ζητήσεις πληροφορίες από τους συναδέρφους σου σε περίπτωση που γνωρίζουν το άτομο που θα επισκεφθείς.

Προϊόν/Υπηρεσία:

Μπορεί να θεωρείται δεδομένο αλλά μεγάλο ποσοστό των πωλητών δεν γνωρίζει όσο χρειάζεται το προϊόν/υπηρεσία που πρόκειται να πουλήσει. Για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου πρέπει να ξέρεις τα πάντα για αυτό που πρόκειται να πουλήσεις. Διάλεξε την μέθοδο που σε βοηθά να θυμάσαι καλύτερα αυτά που πρέπει να μάθεις και ξεκίνα! Εάν με την απλή ανάγνωση δεν καταφέρνεις να συγκρατείς αυτά που διαβάζεις δοκίμασε να τα γράφεις, διαφορετικά μπορείς να ηχογραφήσεις τον εαυτό σου ενώ διαβάζεις την παρουσίαση σου και να την ακούς όσες περισσότερες φορές μπορείς κατά την διάρκεια της μέρας.

Ανταγωνισμός:

Είναι απαραίτητο να γνωρίζεις τα ανταγωνιστικά προϊόντα. Τι χαρακτηριστικά έχουν, τι ανάγκες εξυπηρετούν, τις τιμές τους και φυσικά όλα αυτά συγκριτικά με το δικό σου προϊόν/υπηρεσία. Έτσι θα εξασφαλίσεις απαντήσεις για πιθανές αναφορές του υποψήφιου πελάτη σε προϊοντα/υπηρεσίες που υπάρχουν στην αγορά ή που χρησιμοποιεί ο ίδιος. Ένας εύκολος τρόπος για να τα έχεις ξεκάθαρα στο μυαλό σου είναι να δημιουργήσεις έναν συγκριτικό πίνακα με το προϊόν σου σε σχέση με τα βασικά ανταγωνιστικά προϊόντα.

Η διαδικασία της προετοιμασίας για την συνάντηση με τον υποψήφιο πελάτη σου είναι βασικό κομμάτι της δουλειάς σου αλλά και ένας σημαντικός παράγοντας της επιτυχίας σου. Επένδυσε χρόνο σε αυτήν και θα δεις τις πωλήσεις σου αλλά και την αυτοπεποίθηση σου να απογειώνονται!

Πηγή: orenda.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου

Black Friday στην ασφαλιστική συνείδηση

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα