Σάββατο 20 Ιουλίου 2019,

Συνέντευξη

"Η σχέση εμπιστοσύνης, τόσο με τους συνεργάτες όσο και με τους πελάτες, είναι ο θεμέλιος λίθος για την επιτυχία της Interasco"

Η Interasco Α.Ε.Γ.Α επέστρεψε στις  ρίζες της, στη Βόρεια Ελλάδα, το 2016 με το υποκατάστημα της Θεσσαλονίκης, θέλοντας να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο σ΄ένα γνώριμο και εξαιρετικά φιλόξενο επαγγελματικό χώρο. Ο κ. Παύλος Τριανταφύλλου είναι ο Διευθυντής του Υποκαταστήματος με πολυετή επαγγελματική εμπειρία στον χώρο των ασφαλιστικών εργασιών. Είναι πτυχιούχος της Σχολής Νομικών & Πολιτικών Επιστημών του Α.Π.Θ., καθώς και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη Διεθνή Χρηματοοικονομική Διοικητική του Liverpool  John Moores University. Στόχο του αποτελεί η ανάπτυξη συνεργειών πάντοτε μέσα από το δυναμικό των ανεξάρτητων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Για την digital εποχή της Ιnterasco, την απήχηση των προγραμμάτων Υγείας καθώς και για τα εξαιρετικά παραγωγικά αποτελέσματα του Υποκαταστήματος, ο κ. Τριανταφύλλου μίλησε σε συνέντευξή του στον Αντώνη Αντωνόπουλο και το insuranceforum.gr.

Κύριε Τριανταφύλλου,

  1. Από το 2016 διατηρείτε τη διεύθυνση του υποκαταστήματος της Interasco στην Βόρεια Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα έχετε πετύχει να εξυπηρετείτε εκατοντάδες συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Μιλήστε μας λίγο για το υποκατάστημα της Θεσσαλονίκης.

ΠΤ: Το Υποκατάστημα της εταιρείας μας ξεκίνησε τις εργασίες του το Δεκέμβριο του 2016 με έδρα την πόλη της Θες/νίκης και γεωγραφική περιοχή ευθύνης από τη Θεσσαλία μέχρι και το Νομό Έβρου.

Έχοντας ως στρατηγικό βραχίονα ανάπτυξης των εργασιών μας τον κλάδο των ανεξάρτητων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, θέσαμε ως πρωταρχικό μας στόχο την ενδυνάμωση των σχέσεων με τους υφιστάμενους συνεργάτες αλλά και τη διεύρυνση των συνεργασιών μας, με σκοπό να φέρουμε το καταναλωτικό κοινό της Β. Ελλάδος σε επαφή με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας μας, παράγοντας ισχυρή προστιθέμενη αξία για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.

Μέσα στο διάστημα αυτό έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε σχέσης ουσίας και αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες μας, πετυχαίνοντας εξαιρετικά παραγωγικά αποτελέσματα.

 2.  Πώς έχετε πετύχει αυτήν τη δημιουργική σχέση με τους συνεργάτες σας;

ΠΤ: Η εμπιστοσύνη είναι μια πολύ περιεκτική και σημαντική έννοια που διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στον ασφαλιστικό κλάδο.

Η δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης, τόσο με τους συνεργάτες όσο και με τους πελάτες, είναι ο θεμέλιος λίθος για την επιτυχία και βασίζεται στο Σεβασμό, στην Αξιοπιστία, στη Διαφάνεια, στη Συνέπεια, στην Αφοσίωση και στην Αποτελεσματική Επικοινωνία, στοιχεία τα οποία υπηρετούμε πιστά στην Interasco.

Ο παράγοντας άνθρωπος είναι πάντα στο επίκεντρο για εμάς, και αυτό μας κάνει μια Εταιρεία ιδιαίτερη φιλική προς τους Συνεργάτες μας, δημιουργώντας ταυτόχρονα τις κατάλληλες συνθήκες για εκείνους, ώστε να επιτελούν αναπόσπαστα με ασφάλεια και σιγουριά το δύσκολο καθημερινό τους έργο.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ένα γραφείο με το κύρος του ονόματος Νταλιάνη έχει επιλέξει ως στρατηγικό συνεργάτη την Ιnterasco.

3. Ποια είναι η εικόνα που παρουσιάζει η ζήτηση νοσοκομειακών προγραμμάτων υγείας στη Θεσσαλονίκη και γενικότερα στη Β. Ελλάδα; Οι Βορειοελλαδίτες αγοράζουν ευκολότερα ασφαλιστικά προϊόντα Υγείας;

ΠΤ: Σε πρόσφατη έρευνα του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης με θέμα τις υπηρεσίες Υγείας το 14% των συμμετεχόντων απάντησε ότι έχει κάνει Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας και το 86% όχι.

Μάλιστα από αυτούς που απάντησαν ότι έχουν ιδιωτική ασφάλιση υγείας, το 19.7% έχει εισόδημα έως 2.000 ευρώ το μήνα , 34.6% από 1500- 2000 ευρώ το μήνα,  το 10.4% από 1000 -1500 ευρώ το μήνα, το 6.6% από 451-1000 ευρώ το μήνα, το 7.6% έως 451 ευρώ το μήνα, και το 24.7% δεν έχει καθόλου εισόδημα.

Είναι εύκολα αντιληπτό ότι τα περιθώρια ανάπτυξης του Κλάδου Υγείας είναι μεγάλα καθώς οι πολίτες, ανεξαρτήτως των εισοδηματικών τους κριτηρίων, έχουν αρχίσει και αντιλαμβάνονται τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η Ιδιωτική Ασφάλιση συμπληρώνοντας τις αδυναμίες του Δημόσιου Συστήματος Υγείας.

Η συνεχόμενη υποβάθμιση των παροχών Υγείας και η αβεβαιότητα που επικρατεί στη Δημόσια Υγεία, έχει ως αποτέλεσμα τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση νοσοκομειακών προγραμμάτων από τους πολίτες της Β. Ελλάδος.

Το ενδιαφέρον και η επιθυμία των καταναλωτών για ενημέρωση σε θέματα που αφορούν την Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας είναι έντονο, άλλα η αλήθεια είναι ότι σε αρκετές περιπτώσεις η αγορά ενός προγράμματος αναβάλλεται για το μέλλον.

Στην Interasco διαθέτουμε νέα και καινοτόμα προγράμματα Υγείας, τα οποία χαρακτηρίζονται από την ευελιξία τους, ανάλογα με τις προτεραιότητες του κάθε πελάτη, συνδυάζοντας περισσότερες καλύψεις με χαμηλό κόστος, επιβραβεύοντας τον πελάτη και παράλληλα καλύπτοντας όλο το φάσμα των αναγκών του, από την πρόληψη μέχρι και την κάλυψη εξόδων πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη νοσηλεία.

4. Είναι ένα ερώτημα που κάθε ασφαλιστικός διαμεσολαβητής αναφέρει πριν από μία ενδεχόμενη συνεργασία. Πώς διαχειρίζεστε τις ζημίες των πελατών; Η εξυπηρέτηση και η διαχείριση μέχρι την αποζημίωση γίνεται από το υποκατάστημα της Θεσσαλονίκης ή απευθείας από τα κεντρικά της Αθήνας; Το ρωτώ για το θέμα του χρόνου που απαιτείται προκειμένου να κλείσει μία ζημία.

ΠΤ: Ο καθρέπτης αξιοπιστίας της κάθε ασφαλιστικής εταιρείας είναι το τμήμα Ζημιών και ο τρόπος που διαχειρίζεται τις ζημιές των ασφαλισμένων τη δύσκολη εκείνη ώρα επέλευσης του κινδύνου.

Ο πελάτης όταν αγοράζει ένα ασφαλιστήριο συμβόλαια αγοράζει μια υπόσχεση, υπόσχεση ότι σε περίπτωση μια απρόβλεπτης ζημιάς στη ζωή ή την περιουσία του, η ασφαλιστική του εταιρεία θα είναι εκεί για να την αποκαταστήσει, και για την Interasco αυτό αποτελεί προτεραιότητα.

Η εταιρεία μας στον τομέα των ζημιών διαθέτει κεντροποιημένες διαδικασίες, οπότε η εξυπηρέτηση και διαχείριση γίνεται απευθείας από τα κεντρικά μας, χωρίς όμως αυτό να αποτελεί εμπόδιο για την ταχύτητα και αμεσότητα ανταπόκρισης στην καταβολή των αποζημιώσεων.

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας μας, έχουμε δημιουργήσει διαδικασίες και σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, τα οποία προσφέρουν ευελιξία, αυτοματισμό και αποτελεσματικότητα, κάνοντας ακόμα καλύτερη και ταχύτερη την εξυπηρέτηση συνεργατών και πελατών στον τομέα των ζημιών.

Εν συντομία να σας αναφέρω ότι μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα συνεργατών My Interasco ο κάθε συνεργάτης έχει δυνατότητα άμεσης πληροφόρησης για θέματα όπως :

  • Πληροφορίες Φιλικού Διακανονισμού (Ημ/νία λήξης ερωτήματος, Ημ/νία Απάντησης & Απάντηση, ο λόγος της τυχόν απόρριψης)
  • Στοιχεία Πραγματογνωμόνων
  • Διακανονιστής Interasco που χειρίζεται τον φάκελο ζημιάς
  • Υπολειπόμενα Έγγραφα για την διεκπεραίωση της Ζημιάς
  • Δυνατότητα επισύναψης εγγράφων προς την Διεύθυνση Αποζημιώσεων
  • Πληροφόρηση για την ύπαρξη Πραγματογνωμοσύνης
  • Εντολή Καταβολής Αποζημίωσης για υπογραφή από τον Δικαιούχο:
    • Εκτύπωση Εντύπου Εξοφλητικής Κατάθεσης Αποζημίωσης
    • Υπογραφή από τον δικαιούχο/πελάτη
    • Ηλεκτρονική αποστολή του υπογεγραμμένου Εντύπου στη Διεύθυνση Αποζημιώσεων
    • Άμεση εξόφληση/κατάθεση αποζημίωσης από την Interasco

5. Τα τεχνολογικά εργαλεία και οι διαδικτυακές εφαρμογές αποτελούν σήμερα αναγκαία εφόδια για τη δουλειά ενός ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Τα τελευταία χρόνια η Interasco έχει επενδύσει στον τομέα αυτό. Πείτε μας πώς ωφελείται και με ποιους τρόπους ένας συνεργάτης σας.

ΠΤ: H Interasco είναι από τις εταιρείες που δε σταματά ποτέ να βρίσκει τρόπους να εκσυγχρονίζεται και να υλοποιεί μια σειρά από σχεδιασμούς που έχουν ως κύριο στόχο, την παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών προς τους συνεργάτες της και κατ επέκταση στους πελάτες τους.

Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία μας επενδύει συνεχώς στον τομέα της τεχνολογίας, έχει εισέλθει σε μια νέα Digital εποχή, δημιουργώντας σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία, τα οποία διευκολύνουν την καθημερινότητα των συνεργατών μας αλλά και ενδυναμώνουν τη σχέση τους με τους πελάτες, προσφέροντας τους γρήγορη, αξιόπιστη και μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.

Με την πλατφόρμα συνεργατών My Interasco, η οποία λειτουργεί μέσα από όλα τα ηλεκτρονικά μέσα (desktop, laptop, tablet, mobile app IOS & Android), ο κάθε συνεργάτης της εταιρείας μας, όπου και αν βρίσκεται, έχει άμεσα πρόσβαση στο δικό του ηλεκτρονικό γραφείο, καλύπτοντας όλο το φάσμα των καθημερινών του εργασιών.

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης χαρτοφυλακίου, μέσα από το οποίο υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης όλων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων (νέων, ανανεώσεων, πρόσθετες πράξεις), εκτύπωσης ειδοποιητηρίων πληρωμής,  τιμολόγησης και έκδοσης προσφορών, καταχώρησης αιτήσεων ασφάλισης όλων των κλάδων, έκδοσης και εκτύπωσης συμβολαίων, εξόφλησης ασφαλίστρων, παρακολούθησης ζημιών.

Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η αμεσότητα, η απλοποίηση και η διαφάνεια της επικοινωνίας του συνεργάτη με την εταιρεία μας, πετυχαίνοντας σημαντική εξοικονόμηση χρόνου και κόστους στην εργασιακή του καθημερινότητα, δίνοντας του τη δυνατότητα να επικεντρωθεί αναπόσπαστα στις ανάγκες των πελατών του.

6. Πώς μπορεί κάποιος να μάθει περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο υποστηρίζετε τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές;

ΠΤ: Στην Interasco είμαστε πάντα ανοιχτοί σε νέες συνεργασίες που θα δώσουν ώθηση στην ανάπτυξη της εταιρείας μας και θα αναδείξουν το ρόλο του θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης.

Το Υποκατάστημα μας στεγάζεται σε σύγχρονες κτιριακές εγκαταστάσεις στην οδό Ανδριανουπόλεως & Παπακυρίτση 8 στην Καλαμαριά, το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι 2316 00 94 15 και θα ήταν ιδιαίτερη τιμή και χαρά για εμάς, να παρέχουμε, σε κάθε ενδιαφερόμενο ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο που δουλεύουμε σε μια κατ ιδίαν συνάντηση μαζί του.

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Αλέξης Κώτσαλος

Chernobyl insurance...

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα