Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019,

Συνέντευξη

"Για την INTERASCO η εξέλιξη και ο εκσυγχρονισμός είναι μια διαρκής προκλητική διαδικασία"

Η κα. Ναταλία Γιαννιού εργάζεται από το 2014 μέχρι και σήμερα ως Διευθύντρια Πωλήσεων & Marketing στην ασφαλιστική εταιρεία INTERASCO Α.Ε.Γ.Α., ενώ κατά το παρελθόν εργάστηκε σε υψηλόβαθμες θέσεις σε εταιρείες του ασφαλιστικού κλάδου. Αποτελεί ένα σημαντικό στέλεχος της εταιρείας για την ίδια την πορεία, αλλά και για την ανάπτυξη και εξέλιξη της Interasco, εφόσον μέσα από την θέση της προσπαθεί να ικανοποιήσει προπαντός τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Για την digital εποχή της Ιnterasco καθώς και για τη γυναικεία συμμετοχή στην ελληνική ασφαλιστική βιομηχανία η κα. Γιαννιού μίλησε σε συνέντευξή της στον Αντώνη Αντωνόπουλο και το insuranceforum.gr.

  1. Έχετε κλείσει παραπάνω από ένα χρόνο στη θέση της Διεύθυνσης Πωλήσεων & Marketing της Interasco. Από τη θέση αυτή πώς συμβάλατε στην ανάπτυξη των πωλήσεων και των στόχων της εταιρείας σας;

ΝΓ: Έχοντας πάντοτε ως βασικό άξονα στον τομέα των Πωλήσεων, τη συνεργασία μας με τα ελεύθερα δίκτυα, τα οποία ήταν και θα είναι το κλειδί της επιτυχίας μας, τόσο στην ανάπτυξη των πωλήσεων όσο και στην επίτευξη των  στόχων της Interasco, δημιουργήσαμε μια εταιρεία με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα και προοπτικές παρέχοντας στους συνεργάτες μας αλλά και στους ασφαλισμένους πελάτες μας παροχές κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών μέσα από ευέλικτες διαδικασίες, ανταγωνιστικά και πρωτοποριακά προϊόντα.

Έτσι, για να βοηθήσουμε την εξέλιξη του δικτύου συνεργατών μας, που έχει φυσικά ως συνέπεια την ανάπτυξη των πωλήσεων, δημιουργήσαμε ένα Ετήσιο Εκπαιδευτικό Πλάνο το οποίο παρουσιάζεται από εξειδικευμένα στελέχη και έχει ως βασική αρχή την άριστη εξοικείωσή τους με την τεχνολογία μέσα από ενότητες και θεματολογίες άκρως ενδιαφέρουσες, όπως τις εξελίξεις στον επιχειρηματικό κόσμο, τη χρήση ψηφιακών μέσων, την πλοήγησή τους στο αναβαθμισμένο site της Interasco και γενικότερα όλες τις σύγχρονες μεθόδους, οι οποίες αποτελούν το βασικό εργαλείο από το οποίο μπορούν να αντλούν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Απώτερος στόχος μας είναι οι παρευρισκόμενοι διαμεσολαβητές να εμπλουτίσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις τεχνολογικές γνώσεις τους και να τους δώσουμε τα κατάλληλα όπλα προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις τρέχουσες προκλήσεις.

Η Interasco δε θα μπορούσε να μην ακολουθήσει τις νέες τάσεις της Digital εποχής και έτσι έγινε ενεργό μέλος της, στα social media, άλλο ένα όπλο για τους διαμεσολαβητές, ενδυναμώνοντας και ενισχύοντας την αναγνωσιμότητα και αξιοπιστία του κοινού μας κοινού, των πελατών μας. Παράλληλα, μέσω των social media προκύπτουν και νέα εργαλεία υποστήριξης των πωλήσεων, με στόχο τη δημιουργία νέων υποψήφιων πελατών

Φιλοδοξούμε να εμπνέουμε διαρκώς στους Συνεργάτες μας, ότι οι λύσεις που προσφέρουμε αφενός δημιουργούν την απαραίτητη προστιθέμενη αξία και αφετέρου εξυπηρετούν πραγματικές ασφαλιστικές ανάγκες. Με αυτό τον τρόπο το πλεονέκτημα της επιχείρησης και η υπεροχή της χτίζουν γερά θεμέλια στις μεταξύ τους σχέσεις, οι οποίες οδηγούν όχι μόνον στις αυξανόμενες πωλήσεις των προϊόντων αλλά και στην σταθερή προτίμηση και εμπιστοσύνη των πελατών της.

  1. Πόσο εύκολο είναι για μια γυναίκα να επικρατήσει σ΄ένα ανδροκρατούμενο επάγγελμα;

ΝΓ: Χάρη στις εξελίξεις (τεχνολογικές και επιστημονικές), αλλαγές οικονομικής και κοινωνικής δομής, διάδοση νέων ιδεολογιών, η κοινωνική θέση της γυναίκας έχει βελτιωθεί καθώς απέκτησε το δικαίωμα για μόρφωση, εργασία και διεκδίκηση των δικαιωμάτων της.

Η γυναίκα του σήμερα δρα κοινωνικά και αγωνίζεται σε όλους τους τομείς της ζωής (οικονομία, πολιτική, πολιτισμός, επιστήμη), δημιουργεί οικογένεια, απολαμβάνει ελευθερία, αποφασίζει ελεύθερα, αλλά παρόλα αυτά, εξακολουθεί να υφίσταται ο διαχωρισμός ανάμεσα στα δύο φύλα.

Στο εργασιακό περιβάλλον, μετά την κατάκτηση νομικής ισότητας (κοινοτικής και εθνικής), υπάρχει μεγάλη βελτίωση στη θέση της γυναίκας, όμως το ποσοστό απασχόλησης των γυναικών στη χώρα μας είναι πολύ χαμηλότερο από το αντίστοιχο της ΕΕ και ακόμα μικρότερο σε υψηλόβαθμες θέσεις τόσο στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, όσο και στον δημόσιο φορέα.

Παράλληλα, υπάρχει και μισθολογική διαφορά (με βάση τα αποτελέσματα ερευνών ξεπερνά το 15%), γεγονός που έγκειται σε λανθασμένες αντιλήψεις περί μη πλήρους ικανότητας απόδοσης και αφοσίωσης στην εργασία από τις γυναίκες σε σύγκριση με τους άνδρες αλλά και περί έλλειψης ηγετικών ικανοτήτων, κάτι που τις αποστερεί από ευκαιρίες ανάληψης ανώτερων καθηκόντων και ίσων ευκαιριών στην αγορά εργασίας.

Ευτυχώς, πολλές πλέον, κυρίως ιδιωτικές επιχειρήσεις, έχουν εισάγει και προωθούν πολιτικές που οδηγούν στην εξομάλυνση των διαφορών αυτών.

Η πολλαπλότητα και συνθετότητα των ρόλων με τους οποίους είναι επιφορτισμένη η σύγχρονη γυναίκα αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει. Είναι υποχρεωμένη να βρει ισορροπία ανάμεσα στην εργασία και οικογένεια και να επιμερίσει τον χρόνο της αρμονικά, κάτι όμως που δεν της επιτρέπει να προλαβαίνει έγκαιρα όλες τις εξελίξεις του εργασιακού χώρου, σε τομείς περαιτέρω εκπαίδευσης για επαγγελματική και επιστημονική κατάρτιση, ούτε της αφήνουν ελεύθερο χρόνο για προσωπικές και κοινωνικές δραστηριότητες. Η καριέρα απαιτεί πλήρη αφοσίωση επομένως οι δυσκολίες για παράλληλους ρόλους σε αυτή την περίπτωση είναι πολλαπλές.

Πολλοί εργοδότες θεωρούν τη μητρότητα και τις υποχρεώσεις που εκπορεύονται από αυτή, κώλυμα για την ανέλιξή τους ή την εκχώρηση νέων ή/και περισσότερων αρμοδιοτήτων. Στον ιδιωτικό δε κυρίως φορέα, στην Ελλάδα, δεν παρέχονται οι διευκολύνσεις που υφίστανται αντίθετα με το εξωτερικό, στις μητέρες.

Τέλος δεν θα πρέπει να ξεχνάμε τον ρόλο των ΜΜΕ κυρίως μέσα από τη διαφήμιση αλλά και τα διάφορα shows, όπου κατά κανόνα η γυναίκα παρουσιάζεται ως κινούμενο σκηνικό, συμπλήρωμα διακόσμησης, υποτακτική, πειθήνια, εξαρτημένη από υλικά αγαθά, με αποτέλεσμα την υποβάθμιση της προσωπικότητας και του πραγματικού της ρόλου.

Τα πλεονεκτήματα των απασχολούμενων γυναικών για μια επιχείρηση είναι πολλά, καθώς υπερτερούν στους τομείς ανάληψης πρωτοβουλιών, επίδειξης ακεραιότητας, πάθους για αποτελέσματα, έμπνευσης και παρακίνησης τρίτων, οικοδόμησης σχέσεων, ικανότητας συνεργασίας και ομαδικότητας, μαχητικότητας υπέρ της αλλαγής, επίλυσης και ανάλυσης προβλημάτων, δυναμικής επικοινωνίας. Με τα χαρακτηριστικά αυτά αλλά και με τον δυναμισμό τους και τη σκληρή τους εργασία συμβάλλουν ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων κάθε επιχείρησης.

Όσον αφορά στην ασφαλιστική αγορά, η Ελλάδα απασχολεί αριθμητικά πολλές γυναίκες και μάλιστα αρκετές σε διευθυντικές θέσεις, η ηγεσία βέβαια παραμένει γένους αρσενικού. Τα τελευταία τρία χρόνια μάλιστα, η παρουσία δυναμικών και ικανών γυναικών σε υψηλόβαθμα πόστα, σε συμμετοχές ως μέλη Δ.Σ., είναι έντονη και διαρκώς αυξανόμενη.

Μπορώ να τονίσω πάντως, μετά από είκοσι και πλέον χρόνια απασχόλησής μου στον Ασφαλιστικό Κλάδο, ότι οι ασφαλιστικές εταιρίες είναι από τις πιο καινοτόμες όσον αφορά στην έμπρακτη εφαρμογή ισότιμων για τα δύο φύλα πρακτικών. Για την επίτευξη ισοτιμίας θα πρέπει, πέρα από ήδη θεσμοθετημένες νομοθεσίες, να υπάρξει αναγνώριση της ουσιαστικής αξίας της, να διαπαιδαγωγούνται ισότιμα τα παιδιά ανεξάρτητα από το φύλο τους απαλλαγμένα από στερεότυπα και προκαταλήψεις, να πραγματοποιηθεί ένας ευρύτερος εκσυγχρονισμός του οικογενειακού και εργατικού δικαίου (προστασία μητρότητας, διασφάλιση ίσης αμοιβής των δύο φύλων, κλπ), να υπάρξει πραγματική στήριξη της εργαζόμενης γυναίκας από όλο το οικογενειακό περιβάλλον, με φροντίδα των παιδιών επί ίσων όρων και κατανομή ευθυνών σε ισότιμη βάση.

Τελικά το Άρωμα Γυναίκας θα μείνει ανεξίτηλο και θα κερδίσει και τους πιο δύσκολους! Το μέλλον είναι μπροστά μας και οι νέες γενιές όλο και πιο ώριμες και έτοιμες για την πιο υπέροχη σύμπραξη, την ισότιμη!

  1. Η Interasco έχει μπει στη νέα Digital εποχή μέσω της ανανεωμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας “My Interasco” και του “My Interasco App”. Τι κάνει τα εργαλεία αυτά απαραίτητα στους συνεργάτες και στους πελάτες της εταιρείας;

ΝΓ: Κάθε ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να διαθέτει σύγχρονα «εργαλεία» τόσο για τους συνεργάτες όσο και για τους πελάτες της, καθώς και να υιοθετεί νέες πρακτικές βελτίωσης προκειμένου να τους στηρίζει ουσιαστικά.

Η Interasco είναι μια από τις εταιρείες που δε σταματά ποτέ να βρίσκει τρόπους να εκσυγχρονίζεται και να υλοποιεί μια σειρά από σχεδιασμούς που έχουν κύριο στόχο την υψηλή ποιότητα των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών της, πάντα με την υποστήριξη του Ομίλου Harel. Ήμασταν οι πρώτοι πριν από δυο περίπου χρόνια, όπου λανσάραμε το σύστημα ηλεκτρονικών πληρωμών  e-pos, το οποίο δίνει τη δυνατότητα εξόφλησης ασφαλιστηρίων, σε πραγματικό χρόνο, με χρεωστικές/πιστωτικές κάρτες σε άτοκες δόσεις, διασφαλίζοντας παράλληλα την προκαταβολική και καθημερινή ροή των αμοιβών των συνεργατών μας.

Με τη στρατηγική Think Before you Print όλοι οι όροι των προγραμμάτων μας, υγείας, κατοικίας & επιχείρησης, πακέτων αυτοκινήτου είναι πλέον αναρτημένοι ηλεκτρονικά και εξατομικευμένα για τον κάθε πελάτη.

Εγκαινιάσαμε τον νέο ψηφιακό μας κόσμο «My Interasco», ο οποίος λειτουργεί μέσα από όλα τα ηλεκτρονικά μέσα (desktop, laptop, tablet, mobile app, Apple Store & Android Store).

Δημιουργήσαμε μια νέα αναβαθμισμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα για τους συνεργάτες μας, την «My Interasco Agent», με στόχο την απελευθέρωση του χρόνου τους και την καλύτερη παρακολούθηση όλου του φάσματος των καθημερινών τους εργασιών, ενισχύοντας την «on the spot» πώληση και το cross selling.

Συνεχίσαμε με τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τους πελάτες μας, την «My Interasco Customer», προκειμένου να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τα προϊόντα που έχουν, τις παροχές καθώς και τις αποζημιώσεις τους, να προχωρούν σε άμεση εξόφληση των οφειλών τους, να βρίσκουν άμεσα χρήσιμες πληροφορίες για συνεργαζόμενα συνεργεία, νοσοκομεία, κ.α.

Τέλος, πρόσφατα λανσάραμε το  πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών μας «Ευχαριστώ», το μόνο πρόγραμμα που επιβραβεύει τη συνολική σχέση του πελάτη με την εταιρία μας, ανταποδίδοντας έμπρακτα το μεγάλο ευχαριστώ της εταιρείας μας,  προς  όλους αυτούς τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επιλέγουν οφέλη, μέσα από μια πλούσια γκάμα παροχών άμεσου ενδιαφέροντός τους.

Και φυσικά δεν σταματάμε εδώ. Η εξέλιξη και ο εκσυγχρονισμός είναι μια διαρκής προκλητική διαδικασία και η συμμετοχή μας σε αυτή αποτελεί στρατηγική μας επιλογή.

  1. H Interasco εγκαινίασε πρόσφατα τα Νοσοκομειακά Προγράμματα New, που προσφέρουν τις καλύτερες δυνατές συνθήκες περίθαλψης. Θεωρείτε απαραίτητη την ιδιωτική ασφάλιση υγείας στη σημερινή εποχή;

ΝΓ: Είναι γεγονός πέρα από κάθε αμφισβήτηση ότι ο θεσμός της Ιδιωτικής Ασφάλισης μπορεί, όπως άλλωστε γίνεται ήδη σε ώριμες αγορές, να συνδράμει το Κράτος και να συμπληρώσει αδυναμίες στο Σύστημα Κοινωνικής Πρόνοιας.

Το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε όλοι την υποβάθμιση των παροχών υγείας από τα κοινωνικά ταμεία, ενώ από την άλλη πλευρά παρατηρείται έντονο ενδιαφέρον, παρά τη δεδομένη οικονομική στενότητα, την επιθυμία των πολιτών για ενημέρωση τους πάνω σε θέματα που αφορούν τις ιδιωτικές ασφαλίσεις υγείας.

Η εταιρεία μας πρόσφατα εγκαινίασε και διέθεσε στην αγορά,  τα νέα της ευέλικτα και καινοτόμα νοσοκομειακά προγράμματα, με την ονομασία “New”, τα οποία χαρακτηρίζονται από την ευελιξία τους ανάλογα με τις προτεραιότητες του κάθε πελάτη, συνδυάζουν περισσότερες καλύψεις με χαμηλότερο κόστος, επιβραβεύουν τον πελάτη και παράλληλα καλύπτουν όλο το φάσμα των αναγκών του (πρόληψη, έξοδα πριν τη νοσηλεία, κατά τη διάρκεια και μετά τη νοσηλεία) μέσω μεγάλων, αξιόπιστων και εξειδικευμένων νοσηλευτηρίων και ιατρικών κέντρων καθώς και υψηλής ποιότητας ιατρικών υπηρεσιών.

Πιστεύω λοιπόν, πως  η ιδιωτική ασφάλιση δεν πρέπει να θεωρείται απλά ένα είδος πολυτελείας αλλά μια αναγκαία και σημαντική επιλογή που έρχεται να συμπληρώσει τα κενά των ασφαλιστικών ταμείων για τον λόγο αυτό, θεωρώ απαραίτητο η Αγορά μας να εντείνει ακόμη περισσότερο τις προσπάθειες της προς την κατεύθυνση της ιδιωτικής ασφάλισης, θέτοντας και εξηγώντας τα θέματα αυτά στους Κρατικούς Φορείς και τον Ελληνικό Λαό, όχι γιατί αυτά θα βελτιώσουν τα αποτελέσματα του κλάδου, αλλά γιατί θα δώσουν ακόμη μεγαλύτερη διάσταση στο κοινωνικό αποτύπωμα του θεσμού της Ιδιωτικής Ασφάλισης.

Επιμέλεια κειμένου: Τσουβαλά Αγγελική

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου

Περί τεκμηρίων ο λόγος…

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα