Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018,

Συνέντευξη

"Μια νέα και διαφορετική πρόταση προς την διαμεσολάβηση!"

κ. Στεφανάκη,

  •  Η «Υποστήριξις» μετράει λίγους μήνες μόνο ζωής στον ασφαλιστικό κλάδο. Μία ακόμη Μεσιτική εταιρεία διαμεσολάβησης ή κάτι διαφορετικό;

Η Υποστήριξις είναι μια εταιρεία μεσιτών ασφαλίσεων και αντασφαλίσεων με σαφή προσανατολισμό στην υποστήριξη του πελάτη της. Μια πελατοκεντρική εταιρεία, όπως ορίζει και ο θεσμικός της ρόλος , διενεργώντας  για λογαριασμό του πελάτη.

Στην εταιρεία μας πιστεύουμε ότι ο διαμεσολαβητής παίζει κυρίαρχο ρόλο στην υποστήριξη και εξυπηρέτηση του πελάτη, γι αυτό και επιλέγουμε εξειδικευμένους ασφαλιστικούς  διαμεσολαβητές που με τις γνώσεις και την εμπειρία τους μπορούν να υποστηρίξουν τον πελάτη, λειτουργούμε B2C2B  (Business to consumer to business).

Με αυτόν τον τρόπο αυξάνουμε την κερδοφορία στον συνεργάτη μας που είναι και ο στρατηγικός μας στόχος.

Μπορεί να είμαστε μια νέα εταιρεία όπως είπατε αλλά έχει στελεχωθεί από έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη του χώρου που πλαισιώνονται από νέους  φιλόδοξους και εξειδικευμένους επαγγελματίες με όρεξη και πάθος για την δουλειά τους.

  • Ξεκινήσατε δυναμικά με γραφεία σε Θεσσαλονίκη Αθήνα και στο Ηράκλειο της Κρήτης. Ποιος είναι ο πρωταρχικός σας στόχος;

 Ξεκινήσαμε στοχευμένα, με πλάνο και προοπτική.

Η Θεσσαλονίκη είναι η φυσική μας έδρα και αυτό είναι μια συναισθηματική αλλά και συνειδητή επιλογή.

Πιστεύουμε ότι η συμπρωτεύουσα έχει αρκετές ευκαιρίες ανάπτυξης εργασιών και αυτό το αποδεικνύει το σημαντικό πελατολόγιο που έχει δημιουργίσει σήμερα η εταιρεία μας στην Β. Ελλάδα.

Έχουμε ένα κεντρικό υποκατάστημα στην Αθήνα ,ένα γραφείο εξυπηρέτησης και πωλήσεων στο  Ηράκλειο Κρήτης και σταδιακά εξετάζουμε και άλλες περιοχές στις οποίες επιθυμούμε  να αναπτυχθούμε.

Στόχος μας είναι η ανάπτυξη στην περιφέρεια με συνεργαζόμενους διαμεσολαβητές που μπορούν να καλύψουν μια ευρεία γκάμα ασφαλιστικών προϊόντων.

  • Τι διαφορετικό θα προσφέρετε από άποψη γκάμας προϊόντων και εξυπηρέτησης στους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές;

Ο συνεργάτης μας έχει την δυνατότητα να προτείνει προιόντα και υπηρεσίες που έχει ανάγκη η αγορά του και εμείς δημιουργούμε tailor made προιόντα για να καλύψουμε αυτές τις ανάγκες.

Άλλωστε αυτό απαιτεί η νέα εποχή ασφαλίσεων και έτσι εμείς δημιουργούμε νέους όρους στην αγορά θεμελιώνοντας σχέσεις εμπιστοσύνης.

  • Σήμερα ο σύγχρονος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής έχει άμεση ανάγκη μία on line πλατφόρμα εξυπηρέτησης και τιμολόγησης. Πώς θα υποστηρίξετε τους συνεργάτες σας;

Όπως σας ανέφερα παραπάνω εμείς στοχεύουμε στην δημιουργία κερδοφορίας του συνεργάτη μας.

Κάθε συνεργάτης μας έχει στη διάθεσή του, χωρίς κανένα κόστος, σύγχρονα εργαλεία, όπως web και cloud εφαρμογές ,συγγριτκή τιμολόγηση, σύχρονη βιβλιοθήκη καθώς και υπηρεσίες ηλεκτρονικού γραφείου τα οποία συνεχώς εξελίσσονται.

Το όφελος της συνεγασίας μας είναι σημαντικό και αυτό αποτυπώνεται στήν άμεση εξηπηρέτηση, την αποτελεσματικότητα, την διαφάνεια και συνεπώς την μεγαλύτερη κερδοφορία του συνεργάτη μας.

 

  • Οι νέες ανάγκες της κοινωνίας έχουν δημιουργήσει και νέες ανάγκες ασφάλισης. Θα παρέχετε ασφαλιστικά προϊόντα προερχόμενα από το εξωτερικό η θα αρκεστείτε με τις επιλογές που υπάρχουν εντός της χώρας;

 Από την έναρξη της λειτουργίας μας προσφέρουμε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες στους συνεργάτες μας.

H Ευρωπαϊκή αγορά εντός και εκτός χώρας, μας δίνει πολλές εναλλακτικές λύσεις και εμείς προσπαθούμε να τις εκμεταλλευτούμε στο έπακρο συνεργαζόμενοι με Ελληνικές και Ξένες ασφαλιστικές εταιρείες καθώς και με κορυφαίους Brokers και Underwriters, για να έχει ο συνεργάτης μας ευέλικτα προϊόντα, προσαρμοσμένα στις οικονομικές δυνατότητες του Έλληνα καταναλωτή.

  • Πώς λειτουργούν τα υποκαταστήματά σας; Υπάρχει κάποιο κεντρικό που ελέγχει διαδικασίες όπως αποζημιώσεις, underwriting κλπ ή υπάρχει μία σχετική αυτονομία σε κάθε κατάστημα;

Κάθε υποκατάστημά μας έχει την αυτονομία του και διαθέτει όλες τις σύγχρονες υποδομές λειτουργίας.

Σαφώς και υπάρχει η κεντρική δομή και λειτουργία την οποία και στηρίζουμε στην εξειδίκευση και συνεχή εκπαίδευση κάθε στελέχους που έχει και την αρμοδιότητα και την ευθύνη του έργου που αναλαμβάνει.

  • Πώς μπορεί ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να μάθει περισσότερες πληροφορίες για την ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΙΣ και να έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για μία συνάντηση γνωριμίας;

Στην Υποστήριξις είμαστε ανοικτοί σε νέες συνεργασίες  με κάθε ενδιαφερόμενο που θέλει και μπορεί να ακολουθήσει την δική μας φιλοσοφία.

Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μπορεί να ενημερωθεί απο το εταιρικό μας site www.ipostirixis.gr, να στείλει αίτημα συνεργασίας και η Εμπορική διεύθυνση έχει την ευθύνη της άμεσης επικοινωνίας μαζί του για μια συνάντηση γνωριμίας και ανταλλαγής αποψεων με σκοπό μια υγιή και διαχρονική συνεργασία.

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου

Black Friday στην ασφαλιστική συνείδηση

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα