Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018,

Συνέντευξη

"Ακόμη πιο γρήγορες διαδικασίες εξυπηρέτησης στην DAS HELLAS"

Από την ημέρα που ο κ. Μάνος Κάλλης ανέλαβε την ηγεσία της DAS HELLAS οι αλλαγές που έχουν επέλθει στον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας είναι πάρα πολλές. Ταυτόχρονα η DAS HELLAS είναι μία εταιρεία που προσαρμόζεται άμεσα στις ανάγκες της αγοράς όσον αφορά την κάλυψη της Νομικής Προστασίας. Σήμερα στο insuranceforum.gr φιλοξενούμε τον κ. Μάνο Κάλλη, CEO της DAS HELLAS ο οποίος μας μιλάει για πολλά και ενδιαφέροντα θέματα.

Μεταξύ άλλων μας αναφέρει πως κύριος στόχος του από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την διοίκηση της εταιρείας ήταν η ταχύτερη απόδοση των προμηθειών στους συνεργάτες αλλά και η επιτάχυνση της διαχείρισης των ζημιών και επίσπευση των αποζημιώσεων.

Κύριε Κάλλη,

  • Αν και η κάλυψη της Νομικής Προστασίας αποτελεί μία κάλυψη που όλοι τη συναντούμε στην καθημερινότητά μας ακόμη και μέσα από τα πιο απλά συμβόλαια όπως αυτά της Αστικής Ευθύνης Οχημάτων. Λίγοι είναι όμως οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που έχουν ως προτεραιότητα κατά την ενημέρωση του πελάτη τους για την εν λόγω ασφάλιση. Γιατί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό;

Είναι αλήθεια ότι η Νομική Προστασία δίνει τη δυνατότητα  στον κάθε πολίτη να διασφαλίσει τα καθημερινά του προβλήματα. Η προσφυγή στη Δικαιοσύνη είναι και χρονοβόρα και πολυδάπανη. Η ασφάλιση Νομικής Προστασίας εγγυάται την ανέξοδη και ασφαλώς ταχύτερη διαχείριση των υποθέσεων των ασφαλισμένων της.

Η πληθώρα των ασφαλιστικών κλάδων που καλύπτουν διαφορετικά είδη αναγκών των πολιτών, είναι φανερό ότι επηρεάζει τη δυνατότητα στην καθημερινή πράξη των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών να επιδεικνύουν ίση κατανομή στις εργασίες τους στους ασφαλιστικούς κλάδους που δεν είναι υποχρεωτικοί από τον νόμο. Ταυτόχρονα, η μη επαρκής εκπαιδευτική ενημέρωση αφήνει τους συνεργάτες με κενά στον καθημερινό τους λόγο. Όταν για κάτι γνωρίζεις λίγα, δεν μπορείς να ενημερώσεις τους πελάτες σου.

  • Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές γνωρίζουν τί καλύπτει ένα συμβόλαιο Νομικής Προστασίας; Έχετε κάποιο ετήσιο πλάνο ενημέρωσης και εκπαίδευσης των συνεργατών σας;

Είναι αυτονόητο ότι για αυτή την ερώτηση η απάντηση έχει ήδη δοθεί και ασφαλώς έχουμε ήδη έτοιμο ένα εντατικό ετήσιο πλάνο εκπαίδευσης και ενημέρωσης για την καλύτερη συνεργασία με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές μας.

  • Όλοι μας γνωρίζουμε πως τα επόμενα χρόνια – αν όχι από τώρα – θα υπάρχουν εξειδικευμένα ασφαλιστήρια συμβόλαια τα οποία θα καλύπτουν ανάγκες που δεν υπήρχαν μέχρι τώρα, όπως το cyber insurance, ασφαλίσιμοι κίνδυνοι που θα προκύψουν από τον κανονισμό GDPR κλπ. Τα υπάρχοντα συμβόλαια Νομικής Προστασίας «κουμπώνουν» με όλες αυτές τις ανάγκες που έρχονται ή όχι; Εσείς ως εταιρεία έχετε δημιουργήσει ή θα δημιουργήσετε στο μέλλον εξατομικευμένα ασφαλιστήρια Νομικής Προστασίας;

 Χωρίς να είμαστε προφήτες για όλα όσα συμβαίνουν τώρα, αλλά και τις μελλοντικά επερχόμενες ανάγκες των πολιτών η Νομική Προστασία της D.A.S. Hellas, σε όλους τους κλάδους, ήδη εμπεριέχεται στα ασφαλιστήρια της, η κάλυψη  cyber insurance, σχετικά με τον κανονισμό GDPR, με το bullying κ.λπ., πλέον των δύο δεκαετιών.

  • Μιλήστε μας λίγο για τις αλλαγές που επήλθαν στην DAS από την ημέρα που αναλάβατε τη διοίκηση της εταιρίας. Ποιά ήταν τα βασικά θέματα με τα οποία ασχοληθήκατε;

Έχει επιτευχθεί μία αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων που παρέχονται από την πληροφορική και το διαδίκτυο. Ταχύτερη απόδοση προμηθειών στους διαμεσολαβητές και αποζημιώσεων στους πελάτες, παροχή δυνατότητας εξόφλησης των ασφαλίστρων διαδικτυακά μέσω των τραπεζών και επιτάχυνση της διαχείρισης ζημιών. Σημαντικό μέλημά μας αποτελεί η πληρέστερη ενημέρωση ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και καταναλωτών για τα οφέλη που παρέχει η κάλυψη Νομικής Προστασίας σε όλους.

  • Πώς μπορεί ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να μάθει περισσότερες πληροφορίες για την εταιρία σας και να ενημερωθεί για τους όρους συνεργασίας μαζί σας;

Με πολλούς τρόπους, όπως:

  1. Μέσω διαδικτύου:  www.das.gr
  2. Τηλεφωνικώς:  210 9001300
  3. e-mail:  [email protected]
  4. και φυσικά στα κατά τόπους γραφεία της Εταιρίας.
Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου

Black Friday στην ασφαλιστική συνείδηση

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα