Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024

Νίκος Τσεμπερλίδης: Οι περισσότερες καταγγελίες για τις ασφαλιστικές εταιρείες αφορούν τους κλάδους υγείας και αυτοκινήτου

Δημοσίευση: 06/10/2022

Για τις καταγγελίες και τα παράπονα που λαμβάνει το Κέντρο Προστασίας Kαταναλωτών αναφορικά με ασφαλιστικές υπηρεσίες, μίλησε στο Ασφαλιστικό Μαγκαζίνο ο κ. Νίκος Τσεμπερλίδης, Πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ.

Οι κλάδοι υγείας και αυτοκινήτου πρωταγωνιστούν στις καταγγελίες που λαμβάνει το ΚΕΠΚΑ το τελευταίο διάστημα. Μάλιστα, αναφορικά με τις αποζημιώσεις για ατυχήματα και ζημιές σε οχήματα, παρατηρείται ότι οι εταιρείες επιβάλλουν κρατήσεις λόγω παλαιότητας στους ασφαλισμένους, γεγονός που προκαλεί αντιδράσεις από πλευράς των καταναλωτών, οι οποίοι και αμφισβητούν την αξιοπιστία τους.

Όπως αναφέρει ο κ. Τσεμπερλίδης: «Κάποιος ο οποίος έχει ακολουθήσει όλες τις απαιτούμενες διαδικασίες με την εταιρεία, τον εμπειρογνώμονα και το συνεργείο και έχει βγει η τελική εκτίμηση της ζημιάς, όταν πάει να πληρωθεί του λένε ότι ξέρετε έχετε παλαιότητα, επομένως θα σας κρατήσουμε 10%. Αυτή η τακτική που ακολουθούν οι εταιρείες μεταδίδεται από στόμα σε στόμα και γίνεται γνωστή με αποτέλεσμα οι ασφαλιστικές να χάνουν την αξιοπιστία τους.»

Ωστόσο, όπως τονίζει, οι καταγγελίες που αφορούν τον κλάδο υγείας είναι και οι πιο σοβαρές, εξαιτίας κάποιων αλλαγών στη νομοθεσία. «Επειδή άλλαξε ο νόμος, 30-35 χιλιάδες συμβόλαια ζωής δεν μπορούσαν να αλλάξουν μονομερώς το ασφάλιστρο και αυτή η αλλαγή πέρασε δια νόμου. Ξέρουμε και για ποια ασφαλιστική έγινε γιατί πουλήθηκε και μετά καταλάβαμε το παιχνίδι που παίχτηκε.», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ.

Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη στο βίντεο που ακολουθεί!

 

 

 

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»