Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Marketing in Practice: «Ο ρόλος της συσκευασίας στις πωλήσεις»

Δημοσίευση: 09/05/2022

H συσκευασία αποτελεί το πιο σημαντικό εργαλείο σε κάθε προϊόν. Το προστατεύει, το μεταφέρει με ασφάλεια αλλά ταυτόχρονα επικοινωνεί όλες τις αξίες του, όλα τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα και το διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό. Ο επιτυχημένος σχεδιασμός της αποτελεί έναν από τους πιο σύνθετους γρίφους στην επιχειρηματικότητα.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του Attica TV/SBC TV Channel τον Brand Strategist Γιώργο Αναστασιάδη, συζητούν για τις συσκευασίες και το πως αυτές αποτελούν εργαλείο μάρκετινγκ και αύξησης πωλήσεων.

Απαντήθηκαν ερωτήματα όπως:   -Για ποιους λόγους η συσκευασία ενός προϊόντος είναι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας; – Ποια είναι τα χαρακτηριστικά (τεχνικά/επικοινωνιακά) που κάνουν μια συσκευασία επιτυχημένη; – Ποια η σχέση του Βranding με τον σχεδιασμό της συσκευασίας; – Για ποιους λόγους οι συσκευασίες των προϊόντων δημιουργούν συναισθήματα; – Με ποιον μηχανισμό μπορούν να προκαλέσουν την αυτόματη επιλογή από τον καταναλωτή; – Ποια η διαφοροποίηση στον σχεδιασμό μιας συσκευασίας σήμερα σε Β2Β και Β2C προϊόντα; – Τελικά οι συσκευασίες «out of the box» φέρουν την επιτυχία; – Από που πρέπει να ξεκινήσει κάποιος που θέλει να δημιουργήσει μια νέα συσκευασία για το προϊόν του; – Κάθε πότε πρέπει να αλλάζουμε/ανανεώνουμε τη συσκευασία; – και πολλά άλλα!

Παράλληλα ο επιχειρηματίας Βασίλης Μπουρνάς μας μιλάει για το πως σχεδίασε την δική του συσκευασία για το λάδι που εμπορεύεται.

Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει τα 4 must-haves για τις συσκευασίες των προϊόντων σας!

Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 164 «Ο ρόλος της συσκευασίας στις πωλήσεις» μπορείτε να το δείτε εδώ:  https://marketingconsultant.gr/o-rolos-tis-syskeyasias-stis-poliseis/

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

HDI

Η HDI Global υποστηρίζει τους πελάτες στην εκπλήρωση των ρυθμιστικών τους απαιτήσεων με εξατομικευμένες υπηρεσίες

Ενόψει της κλιματικής αλλαγής, οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν ολοένα και περισσότερο φυσικούς κλιματικούς κινδύνους που σχετίζονται με την τοποθεσία και απειλούν

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»