InsuranceForum.gr
http://insuranceforum.gr/forum/

KAMIA ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ERGO !!!
http://insuranceforum.gr/forum/viewtopic.php?f=39&t=7311
Σελίδα 1 από 1

Συγγραφέας:  LEON [ Παρ Μάιος 05, 2017 6:07 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  KAMIA ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ERGO !!!

ΟΧΙ στην αθέμιτη τραπεζική αρπαγή πελατών από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Υπερβαίνει τα όρια η συμπεριφορά των τραπεζών στο θέμα της άντλησης πελατών από την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα που θα πρέπει να δουν προσεκτικά και η ΔΕΙΑ και η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών είναι αυτό της διαφήμισης της Τράπεζας Πειραιώς στην τηλεόραση.

Μέσω του μηνύματός της, η Τράπεζα, "διαφημίζει" δύο ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται, την ERGO και την NN, κάτι που θα πρέπει να ελεγχθεί ως προς το πόσο επηρεάζει τους αποδέκτες του τηλεοπτικού της μηνύματος-διαφήμισης- εις βάρος άλλων εταιρειών που διαθέτουν ομοειδή προϊόντα με τις δύο διαφημιζόμενες.


KAMIA ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ERGO !!!

Συγγραφέας:  Michael [ Τετ Μάιος 24, 2017 12:27 am ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: KAMIA ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ERGO !!!

Σωστός!!

Συγγραφέας:  LEON [ Παρ Φεβ 23, 2018 6:13 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: KAMIA ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ERGO !!!

Σ. Ανδρούτσος: Η λύση στον αθέμιτο ανταγωνισμό του Bancassurance είναι μία
Nα σταματήσουμε να τοποθετούμε την παραγωγή μας σε ασφαλιστικές που συνεργάζονται με τράπεζες


Συνεχίζουμε το ρεπορτάζ μας στην Ασφαλιστική Αγορά του νομού Ευβοίας, στο πλαίσιο της στήλης “Ασφαλιστικό Οδοιπορικό” παρουσιάζοντας τις απόψεις των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών που δραστηριοποιούνται τοπικά. Στο πλαίσιο αυτό, επικοινωνήσαμε με τον Σταύρο Ανδρούτσο, Συντονιστή Ασφαλιστικών Συμβούλων & Διευθυντή υποκαταστήματος της Ευρωπαϊκής Πίστης και του ζητήσαμε να μας απαντήσει σε μια σειρά από ερωτήσεις σχετικά με το επάγγελμα που ασκεί αλλά και την εικόνα της Ασφαλιστικής Αγοράς στην πόλη της Χαλκίδας.
Συνέντευξη Σταύρος Ανδρούτσος
Ποια είναι η διαδρομή σας στο επάγγελμα; Πόσα χρόνια κάνετε αυτήν τη δουλειά;
Σπούδασα οικονομικά στο ΠΑΠΕΙ. Από το 1985 μέχρι και σήμερα είμαι επαγγελματίας ασφαλιστής. Όλα αυτά τα χρόνια πέρασα από όλες τις βαθμίδες τις ιεραρχίας του agency. Στην Αγροτική Ζωής agency manager – στην Commercial Value, executive branch manager και τέλος δ/ντής υποκαταστήματος στην Ευρωπαϊκή Πίστη. Έχω βραβευθεί επανειλημμένως σε όλες τις βαθμίδες για προσωπική παραγωγή και των συνεργατών μου. Συνεργάστηκα με αντασφαλιστικά γραφεία για την κατάρτιση συμβολαίου αστικής ευθύνης ρύπανσης αποβλήτων. Παρακολούθησα όλη τη σειρά των σεμιναρίων της LIMRA και πολλών σεμιναρίων πωλήσεων, επικοινωνίας και αστικών ευθυνών.
Γιατί έχετε επιλέξει την Ευρωπαϊκή Πίστη για να συνεργαστείτε και τι εικόνα έχουν οι Χαλκιδαίοι για τις υπηρεσίες σας;
Η Ευρωπαϊκή Πίστη είναι μια μεγάλη εταιρεία που μου παρέχει ανταγωνιστικά συμβόλαια σε όλους τους κλάδους. Είναι φερέγγυα εταιρεία με πολύ καλές επιδόσεις στις απαιτήσεις του solvency. Υποστηρίζει το agency σαν βασικό δίκτυο πρόσκτησης εργασιών την εποχή που άλλες εταιρείες το καταργούσαν.
Ο καταλυτικός λόγος συνεργασίας είναι η πίστη που δείχνει στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή σαν το μόνο μέσο πρόσκτησης παραγωγής. Στο σημείο αυτό θέλω να σας θυμίσω την εξαιρετική διαφημιστική καμπάνια της Ευρωπαϊκής Πίστης για τα παραδοσιακά δίκτυα και τη διαπροσωπική σχέση ασφαλιστή-ασφαλιζόμενου.
Υπάρχει ανταπόκριση του κόσμου στα ασφαλιστικά προϊόντα; Ποιοι κλάδοι έχουν την τιμητική τους;
Η ανταπόκριση του κόσμου είναι ευθέως ανάλογη με την ικανότητα των ασφαλιστών να αναδεικνύουν τις ανάγκες. Βεβαίως όμως η έλλειψη κοινωνικής ασφάλισης και η ένδεια των συνταξιοδοτικών ταμείων ωθεί το κοινό προς τα νοσοκομειακά και συνταξιοδοτικά προγράμματα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι κλάδοι Ζωής και Υγείας να έχουν την τιμητική τους.
Διαβάστε επίσης: Επαρχία Αγάπη μου. Γνωρίστε την Ασφαλιστική Αγορά στο νομό Κυκλάδων
Στο Νομό πόσοι είναι οι επαγγελματίες ασφαλιστές που μπορούν να ανταποκριθούν σε ζωικούς κινδύνους ή μεγάλους βιομηχανικούς κινδύνους; Γενικά το επίπεδο είναι υψηλό;
Όπως σε όλη την Ελλάδα έτσι και στην Εύβοια δυστυχώς δεν υπάρχει μεγάλος αριθμός ασφαλιστών να μπορεί να ανταποκριθεί στις ασφαλίσεις ζωής και στους μεγάλους εμπορικούς-βιομηχανικούς κινδύνους. Οι περισσότεροι συνάδελφοι είναι εντάσεως πωλήσεων αυτοκινήτου με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ως συντονιστής έχω επικεντρωθεί στην εκπαίδευση των συνεργατών προκειμένου να διασταυρώσουν τις πωλήσεις τους και να αυξήσουν το ποσοστό συμμετοχής άλλων κλάδων εκτός αυτοκινήτου στο χαρτοφυλάκιό τους.
Πείτε μου την άποψή σας για τα εναλλακτικά δίκτυα πωλήσεων. Πιστεύετε ότι σας ανταγωνίζονται; Για τους μαύρους κωδικούς τι έχετε να πείτε; Είναι πολλοί στην Εύβοια;
Σαφώς μας ανταγωνίζονται. Όμως πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτή την πραγματικότητα που άλλωστε συμβαίνει σε όλο τον κόσμο. Bancassurance και Ιnternet φαντάζουν τεράστιοι αντίπαλοι. Ας δούμε τα προβλήματά μας από μια άλλη οπτική γωνία. Διαφωνώ κάθετα με τις διαμαρτυρίες που γίνονται μπροστά στις τράπεζες επειδή προωθούν ασφαλιστικά προϊόντα. Οι διαμαρτυρίες πρέπει να επικεντρωθούν προς τις ασφαλιστικές εταιρείες που προμηθεύουν τις τράπεζες με ασφαλιστικά συμβόλαια. Η διαμαρτυρία και αντίθεσή μας θα πρέπει να μη γίνονται με πανό και τους αποκλεισμούς των τραπεζών, αλλά με την επιλογή μας να τοποθετούμε την παραγωγή μας σε ασφαλιστικές που δεν συνεργάζονται με τράπεζες. Είναι η μόνη δύναμη αντίδρασης που έχουμε. Οποιαδήποτε άλλη μορφή αντίδρασης είναι αναποτελεσματική και κινδυνεύει να χαρακτηριστεί γραφική.
Θα πρότεινα από το βήμα που μου δίνεται στους συναδέλφους και φίλους προέδρους των ασφαλιστικών
συνδέσμων να ακολουθήσουν αυτή την αντίδραση που μόλις περιέγραψα. Συνεπώς όποιος αυτοβελτιώνεται, εκσυγχρονίζεται και συνεργάζεται με τις εταιρείες που είναι αρωγοί στο δύσκολο έργο του, θα αντιμετωπίσει με πολύ μεγάλη επιτυχία τις προκλήσεις του ανταγωνισμού των εναλλακτικών δικτύων.
Οι μαύροι κωδικοί είναι η πληγή τόσο στην Εύβοια όσο και σε όλη την Ελλάδα. Το μητρώο είναι μια κίνηση που πραγματικά θέτει τις βάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Η επόμενη κίνηση πρέπει να γίνεται από εμάς, κάθε φορά που ερχόμαστε σε επαφή με τον ασφαλισμένο, να του επιδεικνύουμε την ασφαλιστική μας ταυτότητα ώστε να γίνει συνήθεια. Θέλει οργάνωση και συνεχή προβολή μέσα από τα ΜΜΕ ώστε να εκπαιδευτεί το κοινό και να ζητά την ασφαλιστική ταυτότητα κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με τον ασφαλιστή. Επίσης, οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να θεσπίσουν αυστηρούς κανόνες εσωτερικού ελέγχου ώστε να πατάξουν τη μαύρη εργασία.

Σελίδα 1 από 1 Time zone: Europe/Athens [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/