Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Γιώργος Νέγρης: Για την Extra Assistance κύρια εμπορική έκφραση αποτελεί η συνεργασία με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή

Δημοσίευση: 27/03/2023
Νέγρης

Στα πλαίσια του 35th Thessaloniki Insurance Conference, ο Γιώργος Νέγρης, Επικεφαλής Τμήματος Πωλήσεων της Extra Assistance, μίλησε αποκλειστικά στην κάμερα του insuranceforum.gr και τη Σωτηρία Γιαννακοπούλου, για την αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στον κλάδο της ασφάλισης αυτοκινήτου.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Νέγρης, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής αποτελεί τη βάση των εργασιών της Extra Assistance, δίνοντας καθημερινά πνοή στις εργασίες της. Οι συνεργασίες που συνάπτει η Extra Assistance με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές είναι καίριας σημασίας για την κερδοφορία της εταιρείας, καθώς και για την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών στους πελάτες της.

«Για την Extra Assistance η συνεργασία με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή είναι κύρια εμπορική έκφραση. Εξακολουθούμε να είμαστε μία εταιρία που πρωτίστως την ενδιαφέρει να δημιουργεί μία προστιθέμενη αξία ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μέσα από την συνεργασία του μαζί της. Οι επαγγελματίες της διαμεσολάβησης εξακολουθούν να λειτουργούν ως πνεύμονας για την εταιρεία, δίνοντάς της ζωή».

Η Extra Assistance λειτουργεί υπό καθεστώς άμεσης συνεργασίας με ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, πολιτική την οποία έχει επιλέξει προκειμένου να παρέχει άμεση εξυπηρέτηση στους ασφαλισμένους σε περίπτωση ατυχήματος. Άλλωστε, όπως επισημαίνει και ο κ. Νέγρης η συνεργασία αυτή είναι υψίστης σημασίας για τη σωστή πληροφόρηση αλλά και η καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.

«Είναι ο μηχανισμός με τον οποίο θα μπορέσει να έχει και η ασφαλιστική εταιρεία την σωστή πληροφόρηση αλλά και τη σωστή εξυπηρέτηση για τον πελάτη του ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής», σημειώνει ο κ. Νέγρης.

Για την διασφάλιση της βέλτιστης εξυπηρέτησης η Extra Assistance έχει κάνει πολλά σημαντικά βήματα. Συγκεκριμένα ο κ. Νέγρης αναφέρει:

«Έχουμε κάνει τώρα τελευταία εξαιρετικά σημαντικές επενδύσεις στο κομμάτι της μηχανογράφησης ιδιαίτερη σε ό,τι αφορά την ηλεκτρονική δήλωση του πελάτη και ταυτόχρονα την άμεση και την έγκαιρη ενημέρωση της ασφαλιστικής εταιρείας σε πρώτο χρόνο για να πάμε την δουλειά των ασφαλιστών και των ασφαλιστικών εταιρειών ένα βήμα παρακάτω.»

Σημειώνεται επίσης, πως η Extra Assistance έχει υποδείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για ασφαλιστική αγορά της Β. Ελλάδος. Στηρίζει άλλωστε έμπρακτα τις προσπάθειες ανάπτυξής της, έχοντας ιδρύσει πρόσφατα και το νέο της υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη, με πλούσιες εγκαταστάσεις, ενισχύοντας την παρουσία της στην τοπική αγορά. Όπως τονίζει και ο κ. Νέγρης:

«Η αγορά της Β. Ελλάδος είναι μία αγορά που αποδεδειγμένα επενδύουμε, είναι μία περιοχή με έντονο ανταγωνισμό και μην ξεχνάμε τις εταιρείες όπου ξεκίνησαν οι καταβολές τους από την Θεσσαλονίκη. 

«Δεν διστάσαμε να έρθουμε με δυναμικό τρόπο και σε πολύ δύσκολους καιρούς για να μπορέσουμε να στηρίξουμε το εγχείρημα των πωλήσεων και των εταιρειών που μας εμπιστεύθηκαν.»

«Είναι ένα κομμάτι που δεν θα διστάσουμε να συνεχίζουμε να επενδύουμε ώστε να έχουμε το αποτέλεσμα κυρίως σε ποιοτικούς όρους και δευτερευόντως στο μέγεθος της εταιρείας μας».

Δείτε τη συνέντευξη του κ. Νέγρη στο βίντεο που ακολουθεί:

Επισκεφθείτε το κανάλι της Insurance Innovation στο YouTube και παρακολουθήσετε όλες τις ομιλίες και τις συνεντεύξεις του 35th Thessaloniki Insurance Conference πατώντας εδώ.

 

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»