Τετάρτη, 24 Απριλίου 2024

Αλέξης Πανταζής: Με τα νέα τεχνολογικά δεδομένα και εργαλεία ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μπορεί να ενισχύσει την παρουσία του στην αγορά!

Δημοσίευση: 22/03/2023
Πανταζής

Για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τις νέες προοπτικές που φέρει η χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων στην ασφαλιστική βιομηχανία, αλλά και τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες των ασφαλισμένων για άμεση εξυπηρέτηση, μίλησε αποκλειστικά στην κάμερα του insuranceforum.gr και στη Σωτηρία Γιαννακοπούλου ο κ. Αλέξης Πανταζής, Συνιδρυτής και Εκτελεστικός Διευθυντής της Hellas Direct.

Όπως τονίζει, η τεχνολογία αποτελεί την επόμενη ημέρα για την ιδιωτική ασφάλιση, συμβάλλοντας στην ανάδειξη της αξίας της στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού, με τις νέες τάσεις να δημιουργούν και νέες ευκαιρίες για την ανάπτυξη της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

Παράλληλα, ο κ. Πανταζής αναφέρθηκε στα βήματα που έχει κάνει η Hellas Direct το τελευταίο διάστημα στο δρόμο για την πλήρη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, δημιουργώντας το σύστημα Wallet+, μια καινοτόμα υπηρεσία πληρωμών και χρηματοδότησης, ενώ στο λόγο του καταρρίπτει το μύθο περί «φόβου» και καχυποψίας των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών έναντι της τεχνολογίας.

Η Hellas Direct συμμετείχε για πρώτη φορά στο Thessaloniki Insurance Conference, και όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Συνιδρυτής και Εκτελεστικός Διευθυντής της εταιρείας σίγουρα δεν θα είναι η τελευταία. Μάλιστα, ο κ. Πανταζής αναφερόμενος στο συνέδριο και στις ομιλίες που παρουσιάστηκαν, τονίζει:

«Οι ομιλίες και η θεματολογία του συνεδρίου είναι η απόδειξη πως αλλάζει η αγορά μας και σε θέματα τεχνολογίας, και σε θέματα καινοτομίες, προσφέροντας καινούργιες ιδέες στο τραπέζι».

Καινοτόμες υπηρεσίες από την Hellas Direct – Wallet+

Κάνοντας λόγο για τις νέες λειτουργίες και καινοτομίες που αναδεικνύονται στο σύγχρονο τεχνολογικό περιβάλλον, ο κ. Πανταζής μίλησε για την υπηρεσία της Hellas Direct, Wallet+. Το Wallet+ είναι ένα καινοτόμο πρόγραμμα χρηματοδότησης που δίνει τη δυνατότητα σε κάθε οδηγό να καλύψει με ευέλικτο τρόπο όλες τις ανάγκες του αυτοκινήτου του, μοιράζοντας το κόστος σε δόσεις χωρίς τη χρήση κάρτας. Στη νέα του μορφή, το Wallet+ επιτρέπει στον οδηγό – είτε είναι ασφαλισμένος στην Hellas Direct είτε όχι – να φροντίσει το αυτοκίνητό του με όποια υπηρεσία χρειάζεται: σέρβις, επισκευές, τέλη κυκλοφορίας, σύντομα και αλλαγή ελαστικών. Η χρηματοδότηση παρέχεται μέσω συνεργαζόμενων τραπεζών. Συνεπώς, ο πελάτης δεν χρειάζεται πλέον να πληρώνει όλο το ποσό, αλλά χάρη στο Wallet+ το μοιράζει σε μηνιαίες δόσεις χωρίς την χρήση πιστωτικής κάρτας.

«Το Wallet+ δεν είναι μόνο ένα σύστημα πληρωμών, αλλά και χρηματοδότησης. Σε αυτό το κομμάτι υπάρχει ένα μεγάλο κενό που αφήνουν πίσω τους οι τράπεζες. Ένας πελάτης μπορεί να θέλει να κάνει μία επισκευή στο όχημά του, αλλαγή ελαστικών, τέλη κυκλοφορίας κτλ..», υπογραμμίζει ο κ. Πανταζής.

«Αυτό που κάνουμε εμείς είναι ότι έχουμε δημιουργήσει μία υπηρεσία όπου συνεργαζόμαστε αυτή τη στιγμή με 4 τράπεζες, αριθμός ο οποίος στο μέλλον θα μεγαλώσει, και προσπαθούμε να βρούμε χρηματοδοτικές λύσεις με digital τρόπο, ώστε να αποφευχθεί η διαδικασία του να πάει κάποιος από κοντά. Σκοπός είναι να δώσουμε σε όλους τους πελάτες μας και μη την επιλογή χρηματοδότησης, είτε απευθείας είτε μέσω των φυσικών μας δικτύων. Έτσι ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν είναι απλώς ένας πωλητής ασφάλειας αυτοκινήτου αλλά προτείνει πολύ πιο καινοτόμα προϊόντα που όντως χρειάζεται ο πελάτης».

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να οδηγήσει στην “επόμενη μέρα” της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός καθιστά για το σύνολο του κλάδου ένα μέσο μετάβασης στη σύγχρονη εποχή. Ασφαλώς, όπως τονίζει ο κ. Πανταζής, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής καλείται να εναρμονιστεί με τα νέα δεδομένα και να αξιοποιήσει τεχνολογικά εργαλεία, μέσω των οποίων έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει την παρουσία του στην ασφαλιστική αγορά.

«Ο καταναλωτής στην Ελλάδα τα τελευταία 10 χρόνια έχει αλλάζει ριζικά. Υπάρχουν άλλωστε τάσεις – στοιχεία που κανένας δεν μπορεί να αρνηθεί. Στο σύγχρονο κόσμο έχει αλλάξει ο τρόπος που διαχειριζόμαστε τα πράγματα και αυτό προφανώς επηρεάζει την ασφαλιστική αγορά και σε θέμα τεχνολογίας αλλά και καινοτομίας. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής είναι και θα είναι εδώ τα επόμενα χρόνια, απλώς πρέπει να προσαρμοστεί στις νέες τεχνολογίες». 

Τα social media, αποτελούν μια ανεξάντλητη πηγή δυνητικών πελατών προσφέροντας νέες ευκαιρίες για την διεύρυνση του πελατολογίου των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Σχετικά λοιπόν με τη χρήση τους από τους επαγγελματίες του ασφαλιστικού κλάδου, ο κ. Πανταζής επισημαίνει ότι «στην Ελλάδα οι μεγαλύτερες ηλικίες, ειδικά μετά τα χρόνια του κορωνοϊού, είναι πολύ πιο εξοικειωμένες με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση

«Μάλιστα, ενώ στον υπόλοιπο κόσμο οι δυναμικές ηλικίες π.χ. του Facebook είναι οι ηλικίες 27-28 χρονών, στην Ελλάδα ο μέσος όρος ηλικία είναι 37-38. Άλλωστε η επικοινωνία μπορεί να γίνει πιο εύκολη και αποτελεσματική. Ο αρχικός φόβος των επαγγελματιών για τα social media έχει πλέον ξεπεραστεί κατά πολύ».

Δείτε τη συνέντευξη του κ. Πανταζή στο βίντεο που ακολουθεί:

Δείτε την ομιλία του κ. Πανταζή με τίτλο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και τάσεις στην ασφαλιστική αγορά» εδώ:

Επισκεφθείτε το κανάλι της Insurance Innovation στο YouTube και παρακολουθήσετε όλες τις ομιλίες και τις συνεντεύξεις του 35th Thessaloniki Insurance Conference πατώντας εδώ.

 

Ακολουθήστε το insuranceforum.gr στο Google News.

Διαβάστε Ακόμα

36th Thessaloniki Insurance Conference

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου

«Αντιμετωπίζοντας προκλήσεις – Δημιουργώντας ευκαιρίες»