Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018,

Ποια είναι η σωστή ποσότητα φρούτων που πρέπει να καταναλώνετε καθημερινά;

Τα φρούτα είναι γνωστά για τα θρεπτικά συστατικά τους. Πέρα όμως από θρεπτικά συστατικά, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σακχάρων και υδατανθράκων. Η κατανάλωσή τους λοιπόν είναι πολύ σημαντικό να γίνεται με μέτρο. Για τον μέσο άνθρωπο, τέσσερα φρούτα την ημέρα είναι το ανώτατο συνιστώμενο όριο.

Μερικοί επαγγελματίες αθλητές μπορεί να τρώνε φυσικά περισσότερα από τέσσερα φρούτα την ημέρα, όμως για τον υπόλοιπο πληθυσμό αυτό μπορεί να έχει αρνητικά αποτελέσματα.  Το άγχος ότι τα φρούτα περιέχουν πολύ φρουκτόζη κάνει τους ανθρώπους πολλές φορές να τα απομακρύνουν από τη διατροφή τους, κάνοντας δίαιτες που μπορεί να έχουν πολύ επιζήμιες επιπτώσεις στη μακροπρόθεσμη υγεία τους. Τα φρούτα έχουν φυσική ζάχαρη, έτσι είναι πολύ λιγότερο πιθανό η υπερβολική κατανάλωσή τους να οδηγήσει σε παχυσαρκία ή κάποια χρόνια πάθηση, σε σχέση με την κατανάλωση τροφών που έχουν πρόσθετη επεξεργασμένη ζάχαρη.

Ακόμα, τα φρούτα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, μέταλλα, φυτικές ίνες και φυτοθρεπτικά συστατικά τα οποία μας βοηθούν να παραμένουμε υγιείς και να προστατευτούμε από διάφορους κινδύνους. Το «κόλπο» για τη σωστή κατανάλωση φαίνεται να είναι στο τι είδους φρούτα επιλέγουμε να τρώμε καθημερινά. Η επιλογή μιας πολύχρωμης ποικιλίας φρούτων είναι πολύ σημαντική και είναι πολύ προτιμότερη από την συνεχή κατανάλωση ενός ή δύο συγκεκριμένων φρούτων. Κάθε φρούτο και χρώμα φέρει το δικό του σύνολο μοναδικών ουσιών για την καταπολέμηση ασθενειών. Για παράδειγμα, η πορτοκαλί χρωστική ουσία που βρίσκεται στα πορτοκάλια, στα καρπούζια και στα μάνγκο περιέχει το αντιοξειδωτικό βήτα-καροτένιο, το οποίο είναι σημαντικό για τα μάτια και την υγεία του δέρματος. Αποφεύγοντας τα φρούτα, στερούμε από τον οργανισμό μας τα μέταλλα και τις βιταμίνες που χρειάζεται για να λειτουργεί σωστά.

Σε γενικές γραμμές θα πρέπει να στοχεύουμε να τρώμε δύο μερίδες φρούτων την ημέρα.

Η κάθε μερίδα θα πρέπει να είναι ένας συνδυασμός των παρακάτω:

1 μεσαίο μήλο ή μπανάνα ή πορτοκάλι ή αχλάδι
2 μικρά βερίκοκα ή ακτινίδια ή δαμάσκηνα
1 φλιτζάνι μούρα ή σταφύλια ή κομμένη φρουτοσαλάτα
Τα φρούτα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες στο σώμα, αποτρέποντας έτσι σοβαρές ασθένειες. Είναι πολύ σημαντικό να ρυθμίσουμε τη διατροφή μας έτσι ώστε να τα καταναλώνουμε σωστά.

Πηγή: onmed.gr

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου

Περί αξιοπρέπειας...

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα