Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018,

Η Generali κάνει την ασφάλιση απλή και προσβάσιμη σε όλους

Mία νέα εποχή στην επικοινωνία και στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών της εγκαινιάζει η Generali, με στόχο να δώσει αξία στον ασφαλισμένο και να τον βοηθήσει να αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητες της ασφάλισής του.

Ανταποκρινόμενη στο διαχρονικό αίτημα των καταναλωτών για πιο απλή και κατανοητή πληροφόρηση από την ασφαλιστική αγορά, σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρονται, η Generali προχώρησε στην ουσιαστική αναβάθμιση του συνόλου των εγγράφων που λαμβάνουν οι πελάτες της καθόλη τη διάρκεια της ασφάλισής τους. Συγκεκριμένα, η εταιρεία απλοποίησε τους όρους των βασικών προγραμμάτων retail ζωής και γενικών, επανασχεδίασε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο της και δημιούργησε χρηστικούς οδηγούς, που θα συνοδεύουν τα προϊόντα της, αποτελώντας μια χρήσιμη πηγή πληροφόρησης για τους ασφαλισμένους.

Η νέα αυτή επικοινωνία είναι βασισμένη στις αρχές της απλότητας, της πελατοκεντρικότητας και της ευχρηστίας, οι οποίες βρίσκονται στην καρδιά της Smart & Simple στρατηγικής της Generali.

Ουσιαστική πληροφόρηση και διαφάνεια
Με βασικό στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης διαφάνειας αλλά και κατανόησης από τον καταναλωτή των σημαντικών πληροφοριών που διέπουν την ασφάλισή του, η Generali προχώρησε στην επαναδιατύπωση του συνόλου των όρων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων της. Επιλέχθηκε γλώσσα απλή, απαλλαγμένη από περιττή, τεχνική ορολογία. Ομαδοποιήθηκαν και ταξινομήθηκαν οι εξαιρέσεις των προγραμμάτων, ώστε να είναι ξεκάθαρες οι περιπτώσεις στις οποίες ο πελάτης μπορεί να μην καλυφθεί από την ασφάλισή του. Βελτιώθηκε το λεκτικό, ώστε να αναδεικνύεται η ουσία της κάλυψης που παρέχεται και να καταστούν απόλυτα κατανοητές οι παράμετροι της ασφαλιστικής τους σχέσης.
Η ίδια φιλοσοφία εφαρμόστηκε και στον επανασχεδιασμό του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, τα οποίο απέκτησε μία σύγχρονη αισθητική, πιο φιλική στον πελάτη. Με τη χρήση εικονιδίων που επεξηγούν και εμπλουτίζουν αισθητικά το περιεχόμενο των όρων και των συμβολαίων, ο πελάτης μπορεί εύκολα να ανατρέξει στις πληροφορίες εκείνες που τον ενδιαφέρουν.
«Αξιοποιούμε την τεχνολογία και την πολύχρονη τεχνογνωσία μας και δημιουργούμε συνεχώς νέες υπηρεσίες, έχοντας ως στόχο τη συνεχόμενη αναβάθμιση των υπηρεσιών μας. Συνεχίζουμε να ακούμε τους πελάτες και τους συνεργάτες μας και να βελτιωνόμαστε στα σημεία που κάνουν τη διαφορά», δήλωσε η Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Generali, Μαρία Λαμπροπούλου.

Νέοι χρηστικοί οδηγοί ασφάλισης

Καθώς η ασφάλιση αποτελεί μία υπηρεσία που ακολουθεί τον ασφαλισμένο σε κάθε του βήμα και αγκαλιάζει διαφορετικές πτυχές της ζωής του, η Generali αναζήτησε ένα επιπρόσθετο μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη, που να ενισχύει τη συμβουλευτική διάσταση της ασφάλισης. Για να διασφαλίσει ότι ο ίδιος θα αξιοποιήσει στο μέγιστο την ασφαλιστική κάλυψη που του προφέρει το πρόγραμμά του, σχεδίασε χρηστικούς οδηγούς ασφάλισης.

Μέσω των οδηγών, ο πελάτης πληροφορείται για τα βήματα και τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθήσει για να χρησιμοποιήσει την ασφάλισή του. Οι πληροφορίες έχουν οργανωθεί κατά τέτοιον τρόπο, ώστε ο ασφαλισμένος να μπορεί να περιηγηθεί εύκολα και γρήγορα, ανατρέχοντας στις ενότητες που τον αφορούν κατά περίπτωση. Ακόμη, μέσα από την κατηγοριοποίηση των παροχών σε διακριτές ενότητες, αναδεικνύονται με σαφή και εύληπτο τρόπο τα προνόμια του κάθε προγράμματος. Ο ασφαλισμένος τίθεται στο επίκεντρο, οι συχνές απορίες επιλύονται και ο οδηγός καθίσταται ένα σημείο αναφοράς, στο οποίο ο ίδιος μπορεί να ανατρέχει ξανά και ξανά, γνωρίζοντας σε βάθος την αξία της ασφάλισής του.

Η φιλοσοφία σχεδίασης είναι αυτή που διαφοροποιεί το νέο επικοινωνιακό υλικό. Το περιεχόμενο αποτελεί προϊόν διατμηματικής συνεργασίας και ανάλυσης των συχνότερων σημείων, για τα οποία τόσο οι ασφαλισμένοι όσο και οι διαμεσολαβητές ζητούν συχνά ανατροφοδότηση. Με τη χρήση απλής γλώσσας, παραδειγμάτων αλλά και ειδικών σχεδιαγραμμάτων, η πληροφορία οργανώνεται κατά τρόπο πρακτικό και εύληπτο, ώστε να απαντά στις ανάγκες του χρήστη. Οι οδηγοί ενισχύουν έτσι το συμβουλευτικό ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, ο οποίος διαθέτει, πλέον, ένα ακόμη εργαλείο για να προσφέρει στον ασφαλισμένο και πελάτη του, πρόσβαση στις πληροφορίες που τον αφορούν, με τρόπο εύκολο και σαφή.

Πρόσβαση πιο άμεσα από ποτέ
Καθώς στόχος της Generali είναι να παρέχει ολιστική εξυπηρέτηση στους ασφαλισμένους της, αυξάνοντας συνεχώς την προσβασιμότητά τους στις πληροφορίες που τους αφορούν και μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους ανταπόκρισής της, η εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία νέων ψηφιακών εργαλείων, εγκαινιάζοντας ένα νέο portal για τους πελάτες της. Το My Generali είναι μια πρωτοποριακή ηλεκτρονική πλατφόρμα, στην οποία κάθε ασφαλισμένος θα μπορεί να ανατρέχει, ανά πάσα στιγμή και με απλά βήματα να βρίσκει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στα ασφαλιστήριά του και να ενημερώνεται, σε πραγματικό χρόνο, για την πορεία των αιτημάτων του.

«Μία από τις βασικές, εταιρικές μας αξίες στην Generali είναι το να “Είμαστε ανοιχτοί – Be open” στις προκλήσεις και τα μηνύματα της εποχής μας. Αποτελούμε έναν διαχρονικό οργανισμό που όμως έχει ως στόχο να παραμένει επίκαιρος. Για να το επιτύχουμε έχουμε πάντα στραμμένο το βλέμμα στις ανάγκες των πελατών μας. Αυτοί, βρίσκονται στο επίκεντρο της Smart & Simple στρατηγικής μας. Επιδίωξή μας είναι να αναβαθμίζουμε σταθερά τη συνολική τους εμπειρία εξυπηρέτησης», δήλωσε ο CEO της Generali, Πάνος Δημητρίου.

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία της Generali δεν περιορίζεται στον τομέα της επικοινωνίας, αλλά επεκτείνεται στο σχεδιασμό αλλά και την ανανέωση των προγραμμάτων της. Το Τμήμα Εκπαίδευσης της εταιρείας έχει, ήδη, ξεκινήσει μαραθώνιο ενημερώσεων προς τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, ανά την Ελλάδα, για όλες τις παραπάνω αναβαθμίσεις. Οι συμμετέχοντες έχουν επίσης την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις σημαντικές αναβαθμίσεις, που έχουν πραγματοποιηθεί στην προϊοντική γκάμα της εταιρείας και οποίες αναμένεται να προσφέρουν στο δίκτυο συνεργατών της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η Generali θα συνεχίσει να καταγράφει τις ανάγκες των ασφαλισμένων και των συνεργατών της, μέσω του νέου συστήματος αξιολόγησης– Net Promoters System, το οποίο εφαρμόζεται από τις αρχές του έτους. Στόχος της να παρέχει τις υπηρεσίες εκείνες, που θα τη φέρουν ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στον πρωταρχικό της στόχο: Να βελτιώσει τις ζωές των ασφαλισμένων και των συνεργατών της, αποτελώντας τη No1 επιλογή τους.

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Τελευταία άρθρα

16/10/2018

Generali: Ανανεωμένο και πιο έξυπνο το portal πελατών, MyGenerali

27/09/2018

Συνεργασία Generali Hellas & dacadoo -Ψηφιακές εφαρμογές στις ασφάλειες υγείας

25/09/2018

Home Made: Ασφάλιση κατοικίας με τη φροντίδα της Generali

18/09/2018

Η Generali στον Dow Jones Δείκτη παγκόσμιας βιωσιμότητας

12/09/2018

Η Generali ανοίγει την «πόρτα» στο αύριο της ασφαλιστικής αγοράς!

14/08/2018

Generali: Συνεχίζει την εφαρμογή της στρατηγικής της πετυχαίνοντας τους οικονομικούς της στόχους

03/08/2018

Άμεση η ανταπόκριση της Generali στις καταστροφές στην περιοχή της Αττικής

25/07/2018

Νέος Διευθυντής Πωλήσεων στην Generali ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης

17/07/2018

Ασφάλιση αυτοκινήτου: Νέα εμπειρία εξυπηρέτησης από την Generali

05/07/2018

Η GENERALI εκπαιδεύει το δίκτυο των IONIOS BROKERS & FORTIS στη Θεσσαλονίκη.

05/07/2018

Κόσμος Ασφαλιστική: Σύναψη συνεργασίας με την Generali Global Health

03/07/2018

Χρυσός ο Ανδρέας Βαζαίος του Generali-ΑΝΟΑ

12/06/2018

GENERALI: Νέα Υπηρεσία Underwriting

31/05/2018

GENERALI Βελτιώσεις στα προϊόντα ζωής

21/05/2018

To 5,2% της ασφαλιστικής αγοράς κατέχει η Generali, με αύξηση παραγωγής 8,9%

18/05/2018

Η Generali χορηγός της Alimo Dynamics στο F1 in schools

17/05/2018

Η Generali συνεχίζει δυναμικά την ψηφιακή της αναμόρφωση

09/05/2018

Μήνυμα πρωτιάς και ενότητας έστειλε η ομάδα της Generali

02/05/2018

“Pencil on the Μoon” – Stories for forward thinkers! Το νέο blog με την υπογραφή της Generali

30/03/2018

H νέα επενδυτική πολιτική της Generali μπαίνει σε εφαρμογή με τη νέα πλατφόρμα διαχείρισης επενδύσεων

27/03/2018

Ασφάλιση υγείας από την Generali πιο πλήρης και ευέλικτη από ποτέ!

13/03/2018

Be bold for Inclusion: Το μήνυμα του Ομίλου Generali για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

02/03/2018

Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali

26/02/2018

Eπίσκεψη Περιφερειακού Διευθυντή στα γραφεία της Generali

23/02/2018

Η Generali Ανακοινώνει Νέα Περιβαλλοντική Πολιτική

15/02/2018

Π. Δημητρίου : Επενδύουμε στην τεχνολογία που φέρνει πιο κοντά τον ασφαλιστικό σύμβουλο με τον ασφαλισμένο

08/02/2018

Συνάντηση της Διεθνούς Κοινότητας των Οικονομικών Διευθυντών του Ομίλου Generali στην Αθήνα

02/02/2018

Παγκόσμια πρωτιά για το πρόγραμμα Net Promoter System του Ομίλου Generali

01/02/2018

Generali Academy 2018: Έμπρακτη στήριξη στον επαγγελματία ασφαλιστή

31/01/2018

Στα 30 λεπτά η οδική βοήθεια της Generali σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

26/01/2018

Νέα διαδικασία έρευνας ικανοποίησης συνεργατών / πελατών από την GENARALI.

04/01/2018

Aσημένιο Μετάλλιο και Νέο Πανελλήνιο Ρεκόρ για τον κολυμβητή του Generali – ANOA, Ανδρέα Βαζαίο

03/01/2018

Μεταξύ των True Leaders για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Generali

12/12/2017

Βραδιά πρεμιέρας για τους συνεργάτες της Generali

07/12/2017

Νέα συνεργασία της Generali με την Ellcie Healthy φέρνει τα «έξυπνα γυαλιά» που θα αποτρέπουν τον κίνδυνο τροχαίου

07/12/2017

Με μεγάλη επιτυχία συνεχίζεται η καμπάνια της Generali

29/11/2017

Η Generali στηρίζει τη διαφορετικότητα και την ανάπτυξη των εργαζομένων της

01/11/2017

Μία ημέρα με τον CEO της Generali κ. Πάνο Δημητρίου

16/10/2017

«Φύλαξε όσα αγαπάς»: Η Generali γράφει το επόμενο κεφάλαιο στην ψηφιακή της καμπάνια [Video]

10/10/2017

«Ομαδικότητα, δράση και νέοι στόχοι» το μήνυμα του φετινού Generali Trophy

09/10/2017

Ο Όμιλος Generali εγκαινίασε τη νέα παγκόσμια πρωτοβουλία “HUMAN SAFETY NET”

06/10/2017

Μήνυμα ζωής έστειλε η ομάδα της Generali, από το 9ο Greece Race for the Cure

12/09/2017

H Generali & το νοσοκομέιο Metropolitan ενώνουν τις δυνάμεις τους

21/08/2017

Στον τροπικό του Αιγόκερω έδειξε η πυξίδα της Generali το 2017!

03/07/2017

H Generali ανοίγει την «πόρτα» της στη νέα γενιά ταλέντων

11/05/2017

Αναπροσαρμογή τιμολογίων αυτοκινήτου από τη Generalli

09/05/2017

Πανελλήνιος μαραθώνιος εκπαιδευτικών σεμιναρίων από την Generali

18/04/2017

H Generali γράφει το δικό της οδηγό επιτυχίας

07/04/2017

Η Generali λανσάρει τη νέα της καμπάνια στο YouTube

20/03/2017

Εγκαινιάστηκαν τα νέα γραφεία της Generalli στη Θεσσαλονίκη

17/03/2017

Ομιλος Generali: Εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα για το 2016, υψηλότερο μέρισμα ανά μετοχή κατά 11,1%

22/02/2017

Η Generali υποδέχεται το Αύριο

17/02/2017

Εκπαιδευτική συνάντηση της Generali την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου στην Θεσσαλονίκη

02/02/2017

Η Generali και η Nest ενώνουν τις δυνάμεις τους για να κάνουν πιο ασφαλή την κατοικία και τη ζωή των καταναλωτών

24/01/2017

Generali Social Baking: Oι χρήστες του facebook ένωσαν τις δυνάμεις τους για καλό σκοπό

23/01/2017

Ενημέρωση από τους εξειδικευμένους συμβούλους της Grant Thornton, διασφαλίζει η Generali για τους Συνεργάτες της

23/01/2017

Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα εκπαίδευσης 2017 των συνεργατών της Generali στη Βόρεια Ελλάδα

17/01/2017

Cycle Way: Νέο Πρόγραμμα Ασφάλισης Ποδηλάτου από την Generali

17/01/2017

Βελτιώσεις στον Κλάδο Αυτοκινήτου & Ανανεωμένος Οδηγός Ασφάλισης από την Generali

04/01/2017

Εναρξη καθηκόντων για τον νέο Διευθυντή Πωλήσεων της Generali κ. Άγγελο Μπεφών

20/12/2016

Την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου η Generali μαγειρεύει LIVE για να στηρίξει «Tο Χαμόγελο του Παιδιού»!

14/12/2016

True Leader και το 2015 η Generali

25/11/2016

Ρεκόρ Πωλήσεων καταγράφει το Γραφείο της Generali στη Βόρεια Ελλάδα

21/11/2016

Νέο γραφείο του Δικτύου Generali στην Κεφαλλονιά

11/10/2016

Αλλαγές στα προγράμματα Επαγγελματικής Α.Ε. Ιατρών της Generalli

29/09/2016

Γεμάτο συναρπαστικές στιγμές το 6ο Generali Trophy

26/09/2016

Νέα Smart & Simple Ιστοσελίδα για την Generali

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα