Η ΑΧΑ ολοκλήρωσε ένα σημαντικό βήμα στην πορεία της φιλοδοξίας της να αποτελεί μια Εταιρεία «συνοδοιπόρο του πελάτη» και όχι μια Εταιρεία «που απλώς αποζημιώνει». Πλέον στα συνεργεία που συνεργάζονται με την ΑΧΑ, η αξιολόγηση ζημιάς αυτοκινήτου από πραγματογνώμονες θα γίνεται σε πραγματικό χρόνο, από απόσταση, χάρις στην «Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη».
Η συνηθισμένη διαδικασία που ακολουθεί ένας ασφαλισμένος αυτοκινήτου αν υπάρξει ζημιά στο όχημά του, απαιτεί χρονική δέσμευση του πελάτη και περισσότερο χρόνο για το αποτέλεσμα του συνολικού διακανονισμού. Η ΑΧΑ αξιοποιεί την τεχνολογία και γίνεται η μοναδική ασφαλιστική Εταιρεία στην Ελλάδα που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να πάνε το όχημά τους, όποτε επιθυμούν, σε ένα από τα συμβεβλημένα συνεργεία. Εκεί οι άνθρωποι του συνεργείου, με χρήση της τεχνολογίας, επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο με τον πραγματογνώμονα ώστε να γίνει επιτόπου η αξιολόγηση της ζημιάς.
«Η σημαντικότερη στιγμή, η στιγμή της αλήθειας στη σχέση μας με τον πελάτη, είναι αυτή της αποζημίωσης. Για την Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη αξιοποιήσαμε το δίκτυο από συνεργαζόμενα συνεργεία, στα οποία οι πελάτες μπορούν να πηγαίνουν ώστε να γίνεται σε πραγματικό χρόνο η αξιολόγηση της ζημιάς από πραγματογνώμονα, χωρίς τη φυσική του παρουσία. Ήδη η Ψηφιακή Πραγματογνωμοσύνη χαίρει ευρείας αποδοχής από τους πελάτες μας, με τα σχόλιά τους να είναι εξαιρετικά» ανέφερε ο Διευθυντής Λειτουργιών της ΑΧΑ, Λυκούργος Πέτροβας.
Αποστολή των ανθρώπων της ΑΧΑ είναι να δίνουν στους πελάτες την δύναμη να ζουν μια καλύτερη ζωή, μέσα από υπηρεσίες που προσφέρουν υψηλή αξία και ενισχύουν την αμοιβαία εμπιστοσύνη. Σε αυτό το πλαίσιο η Εταιρεία έχει προχωρήσει τα τελευταία χρόνια σε μια σειρά από πρωτοποριακά έργα που καλύπτουν όλο το φάσμα των αναγκών τους.
H AXA στηρίζει τις επενδύσεις και την καινοτομία για την προστασία των ανθρώπων και της περιουσίας
H AXA στηρίζει τις επενδύσεις και την καινοτομία για την προστασία των ανθρώπων και της περιουσίας
Η ΑΧΑ στηρίζει 4 χώρες σε επισιτιστική κρίση
AXA: Προστατεύοντας τη μεσαία τάξη του αύριο
Όμιλος ΑΧΑ: Δείκτες Δραστηριότητας 1ου Τριμήνου 2017, Ανάπτυξη στους τομείς ενδιαφέροντος
Εβδομάδα “ΑΧΑ We care for you” για 2η χρονιά.Οι εργαζόμενοι της Εταιρείας, σταθερά στο επίκεντρο.
«Πάντα δίπλα σας»: Νέα τηλεοπτική καμπάνια για τις ολοκληρωμένες καλύψεις της ΑΧΑ στην Υγεία
AXA: Προσιτή ασφάλιση κατοικίας σε 1΄
Συμμετοχή της ΑΧΑ στις Ημέρες Καριέρας
Ανθρωποκεντρική επένδυση ΑΧΑ: Επίκεντρο η εκπαίδευση και ανάπτυξη των ανθρώπων της Εταιρείας
Η ΑΧΑ Ελλάδας φιλοξένησε το 1ο Corporate Meeting της Περιφέρειας ΑΧΑ Emerging Markets – EMEA LATAM
Η ΑΧΑ συνεργάζεται με τον κολοσσό του ηλεκτρονικού εμπορίου «Alibaba» και διευρύνει τις αγορές της
ΑΧΑ και Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» εκπαίδευσαν περισσότερους από 4.600 μαθητές Γυμνασίου–Λυκείου
ΗΑΧΑ στο πλευρό της επιστήμης για την αύξηση του μέσου όρου ζωής που παρατηρείται παγκοσμίως
Ασφαλιστική Ακαδημία AXA: Μια συμμετοχική καινοτόμα εκπαίδευση μεταξύ των ανθρώπων της Εταιρείας
Ένα σύμβολο ειρήνης της ευρωπαϊκής ιστορίας εκτίθεται στο Λούβρο με την υποστήριξη της ΑΧΑ
AXA και Όμιλος ΙΑΣΩ προχωρούν σε στρατηγική συνεργασία για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων
Μεγαλύτερη ευελιξία και ταχύτητα πληρωμής για τους ασφαλισμένους της ΑΧΑ που χρησιμοποιούν κάρτα
Στοχευμένη τιμολόγηση και συνεχής παροχή αξίας για τους ασφαλισμένους αυτοκινήτου της ΑΧΑ
Το αποκλειστικό δίκτυο συνεργατών της ΑΧΑ βρίσκεται διαχρονικά στο επίκεντρο της στρατηγικής της
H AXA συνεχίζει να στηρίζει το «Εργαστήρι»
Black Friday στην ασφαλιστική συνείδηση
Αυτόνομα Αυτοκίνητα και οι νέες προκλήσεις στον ασφαλιστικό κλάδο