Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018,

Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali

Mε το σύνθημα «Από σήμερα γινόμαστε καλύτεροι», η Generali ξεκίνησε την εφαρμογή του Net Promoter System και στην Ελλάδα. Το NPS αποτελεί ένα διεθνώς αναγνωρισμένο σύστημα, που επιτρέπει στις εταιρείες να λαμβάνουν ανατροφοδότηση από τους πελάτες τους, σε πραγματικό χρόνο και να απαντούν, με στόχο την επίλυση προβλημάτων και τη βελτίωση των υπηρεσιών τους.

Η εφαρμογή του NPS αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της Generali προς τους ασφαλισμένους της, προκειμένου αυτή να αποτελέσει την πρώτη τους επιλογή. Όπως δήλωσε και ο project manager του έργου στην Ελλάδα και Chief Strategy Officer, Διονύσης Μοσχονάς: «Μία ειδικά εκπαιδευμένη ομάδα εργάστηκε εντατικά επί τέσσερις μήνες, προκειμένου να δημιουργήσουμε το πρωτοποριακό αυτό σύστημα. Το NPS είναι μία “ακτινογραφία” του οργανισμού μας, ένα μοναδικό μέσο αλλαγής, που μας δείχνει το δρόμο για να γίνουμε ακόμη πιο πελατοκεντρικοί και αποτελεσματικοί».

Ο Όμιλος Generali έχει εφαρμόσει το NPS σε 54 εταιρείες του, από τον Δεκέμβριο του 2014. Συνολικά, έχουν αποσταλεί περίπου 8 εκ. έρευνες, σε πελάτες και συνεργάτες ανά τον κόσμο κι έχουν γίνει, ήδη, στρατηγικές αλλαγές με στόχο την βελτίωση των διαδικασιών που θα αναβαθμίσουν την εμπειρία των πελατών.Το NPS εξετάζει τη σχέση που έχει αναπτυχθεί μεταξύ μίας εταιρείας και των πελατών της. Ο συγκεκριμένος δείκτης αφορά το ποσοστό των πελατών οι οποίοι είναι πρόθυμοι να προτείνουν το προϊόν ή τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν σε άλλους, δυνητικούς πελάτες, αλλά και να εντοπίσει τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης.

Συγκεκριμένα, ο ασφαλισμένος καλείται να αξιολογήσει την εμπειρία του με την εταιρεία και το επίπεδο της εξυπηρέτησης, σε διαφορετικά στάδια, όπως η αγορά, το αίτημα αποζημίωσης ή νοσηλείας, η επικοινωνία για διευκρινιστικές ερωτήσεις ή άλλη πληροφόρηση και η ανανέωση τους ασφαλιστηρίου του. Ανάλογη έρευνα, πραγματοποιείται επίσης στους συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, αφού και οι ίδιοι αποτελούν για την Generali, καθοριστικό παράγοντα στην αλυσίδα παροχής των υπηρεσιών και των προϊόντων της. Το σημαντικό με τη μέθοδο αυτή είναι ότι δεν εξαντλείται στην έρευνα, αλλά είναι διαδραστική, καθώς ένας εκπρόσωπος της Generali, μεταξύ των οποίων και υψηλόβαθμα στελέχη, καλεί στη συνέχεια τους πελάτες ζητώντας ανατροφοδότηση.

Τα «εγκαίνια» του νέου αυτού έργου πραγματοποιήθηκαν με ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε στις 14 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο Divani Apollon στο Καβούρι. Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσε η κα Isabelle Conner, [φωτογραφία]Chief Marketing & Customer Officer του Ομίλου, ο Robert Amelung, Head of Customer Experience και η Mariella Niederkofler, Customer Experience Manager.

Μέσα από μία ευφάνταστη όσο και διαδραστική παρουσίαση, η κα Conner παρουσίασε στους εργαζόμενους της εταιρείας τα πρώτα αποτελέσματα και τις αντιδράσεις των πελατών. Η ίδια μύησε τους εργαζόμενους αλλά και τα στελέχη στον τρόπο λειτουργίας του NPS και εξήγησε τον τρόπο με τον οποία Όμιλος και οι κατά τόπους εταιρείες θα αξιολογήσουν τα στοιχεία και θα τα αξιοποιήσουν για την αναβάθμιση της εμπειρία των εκατοντάδων χιλιάδων πελατών της Generali παγκοσμίως.

«Ακούμε τους πελάτες μας και γινόμαστε καλύτεροι. Το NPS δεν αποτελεί απλώς μία ερευνητική μέθοδος αλλά ένα πραγματικό εργαλείο, ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προκειμένου να διατηρήσουμε ανοιχτό το διάλογο με τους ασφαλισμένους και να παραμείνουμε έμπρακτα δίπλα τους, όποτε μας χρειάζονται», δήλωσε η κα Conner.

Κοινοποιήστε το άρθροShare on FacebookShare on LinkedIn

Τελευταία άρθρα

16/10/2018

Generali: Ανανεωμένο και πιο έξυπνο το portal πελατών, MyGenerali

27/09/2018

Συνεργασία Generali Hellas & dacadoo -Ψηφιακές εφαρμογές στις ασφάλειες υγείας

25/09/2018

Home Made: Ασφάλιση κατοικίας με τη φροντίδα της Generali

18/09/2018

Η Generali στον Dow Jones Δείκτη παγκόσμιας βιωσιμότητας

12/09/2018

Η Generali ανοίγει την «πόρτα» στο αύριο της ασφαλιστικής αγοράς!

14/08/2018

Generali: Συνεχίζει την εφαρμογή της στρατηγικής της πετυχαίνοντας τους οικονομικούς της στόχους

03/08/2018

Άμεση η ανταπόκριση της Generali στις καταστροφές στην περιοχή της Αττικής

25/07/2018

Νέος Διευθυντής Πωλήσεων στην Generali ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης

17/07/2018

Ασφάλιση αυτοκινήτου: Νέα εμπειρία εξυπηρέτησης από την Generali

05/07/2018

Η GENERALI εκπαιδεύει το δίκτυο των IONIOS BROKERS & FORTIS στη Θεσσαλονίκη.

05/07/2018

Κόσμος Ασφαλιστική: Σύναψη συνεργασίας με την Generali Global Health

03/07/2018

Χρυσός ο Ανδρέας Βαζαίος του Generali-ΑΝΟΑ

12/06/2018

GENERALI: Νέα Υπηρεσία Underwriting

31/05/2018

GENERALI Βελτιώσεις στα προϊόντα ζωής

21/05/2018

To 5,2% της ασφαλιστικής αγοράς κατέχει η Generali, με αύξηση παραγωγής 8,9%

18/05/2018

Η Generali χορηγός της Alimo Dynamics στο F1 in schools

17/05/2018

Η Generali συνεχίζει δυναμικά την ψηφιακή της αναμόρφωση

09/05/2018

Μήνυμα πρωτιάς και ενότητας έστειλε η ομάδα της Generali

02/05/2018

“Pencil on the Μoon” – Stories for forward thinkers! Το νέο blog με την υπογραφή της Generali

30/03/2018

H νέα επενδυτική πολιτική της Generali μπαίνει σε εφαρμογή με τη νέα πλατφόρμα διαχείρισης επενδύσεων

27/03/2018

Ασφάλιση υγείας από την Generali πιο πλήρης και ευέλικτη από ποτέ!

14/03/2018

Η Generali κάνει την ασφάλιση απλή και προσβάσιμη σε όλους

13/03/2018

Be bold for Inclusion: Το μήνυμα του Ομίλου Generali για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

26/02/2018

Eπίσκεψη Περιφερειακού Διευθυντή στα γραφεία της Generali

23/02/2018

Η Generali Ανακοινώνει Νέα Περιβαλλοντική Πολιτική

15/02/2018

Π. Δημητρίου : Επενδύουμε στην τεχνολογία που φέρνει πιο κοντά τον ασφαλιστικό σύμβουλο με τον ασφαλισμένο

08/02/2018

Συνάντηση της Διεθνούς Κοινότητας των Οικονομικών Διευθυντών του Ομίλου Generali στην Αθήνα

02/02/2018

Παγκόσμια πρωτιά για το πρόγραμμα Net Promoter System του Ομίλου Generali

01/02/2018

Generali Academy 2018: Έμπρακτη στήριξη στον επαγγελματία ασφαλιστή

31/01/2018

Στα 30 λεπτά η οδική βοήθεια της Generali σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

26/01/2018

Νέα διαδικασία έρευνας ικανοποίησης συνεργατών / πελατών από την GENARALI.

04/01/2018

Aσημένιο Μετάλλιο και Νέο Πανελλήνιο Ρεκόρ για τον κολυμβητή του Generali – ANOA, Ανδρέα Βαζαίο

03/01/2018

Μεταξύ των True Leaders για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Generali

12/12/2017

Βραδιά πρεμιέρας για τους συνεργάτες της Generali

07/12/2017

Νέα συνεργασία της Generali με την Ellcie Healthy φέρνει τα «έξυπνα γυαλιά» που θα αποτρέπουν τον κίνδυνο τροχαίου

07/12/2017

Με μεγάλη επιτυχία συνεχίζεται η καμπάνια της Generali

29/11/2017

Η Generali στηρίζει τη διαφορετικότητα και την ανάπτυξη των εργαζομένων της

01/11/2017

Μία ημέρα με τον CEO της Generali κ. Πάνο Δημητρίου

16/10/2017

«Φύλαξε όσα αγαπάς»: Η Generali γράφει το επόμενο κεφάλαιο στην ψηφιακή της καμπάνια [Video]

10/10/2017

«Ομαδικότητα, δράση και νέοι στόχοι» το μήνυμα του φετινού Generali Trophy

09/10/2017

Ο Όμιλος Generali εγκαινίασε τη νέα παγκόσμια πρωτοβουλία “HUMAN SAFETY NET”

06/10/2017

Μήνυμα ζωής έστειλε η ομάδα της Generali, από το 9ο Greece Race for the Cure

12/09/2017

H Generali & το νοσοκομέιο Metropolitan ενώνουν τις δυνάμεις τους

21/08/2017

Στον τροπικό του Αιγόκερω έδειξε η πυξίδα της Generali το 2017!

03/07/2017

H Generali ανοίγει την «πόρτα» της στη νέα γενιά ταλέντων

11/05/2017

Αναπροσαρμογή τιμολογίων αυτοκινήτου από τη Generalli

09/05/2017

Πανελλήνιος μαραθώνιος εκπαιδευτικών σεμιναρίων από την Generali

18/04/2017

H Generali γράφει το δικό της οδηγό επιτυχίας

07/04/2017

Η Generali λανσάρει τη νέα της καμπάνια στο YouTube

20/03/2017

Εγκαινιάστηκαν τα νέα γραφεία της Generalli στη Θεσσαλονίκη

17/03/2017

Ομιλος Generali: Εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα για το 2016, υψηλότερο μέρισμα ανά μετοχή κατά 11,1%

22/02/2017

Η Generali υποδέχεται το Αύριο

17/02/2017

Εκπαιδευτική συνάντηση της Generali την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου στην Θεσσαλονίκη

02/02/2017

Η Generali και η Nest ενώνουν τις δυνάμεις τους για να κάνουν πιο ασφαλή την κατοικία και τη ζωή των καταναλωτών

24/01/2017

Generali Social Baking: Oι χρήστες του facebook ένωσαν τις δυνάμεις τους για καλό σκοπό

23/01/2017

Ενημέρωση από τους εξειδικευμένους συμβούλους της Grant Thornton, διασφαλίζει η Generali για τους Συνεργάτες της

23/01/2017

Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα εκπαίδευσης 2017 των συνεργατών της Generali στη Βόρεια Ελλάδα

17/01/2017

Cycle Way: Νέο Πρόγραμμα Ασφάλισης Ποδηλάτου από την Generali

17/01/2017

Βελτιώσεις στον Κλάδο Αυτοκινήτου & Ανανεωμένος Οδηγός Ασφάλισης από την Generali

04/01/2017

Εναρξη καθηκόντων για τον νέο Διευθυντή Πωλήσεων της Generali κ. Άγγελο Μπεφών

20/12/2016

Την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου η Generali μαγειρεύει LIVE για να στηρίξει «Tο Χαμόγελο του Παιδιού»!

14/12/2016

True Leader και το 2015 η Generali

25/11/2016

Ρεκόρ Πωλήσεων καταγράφει το Γραφείο της Generali στη Βόρεια Ελλάδα

21/11/2016

Νέο γραφείο του Δικτύου Generali στην Κεφαλλονιά

11/10/2016

Αλλαγές στα προγράμματα Επαγγελματικής Α.Ε. Ιατρών της Generalli

29/09/2016

Γεμάτο συναρπαστικές στιγμές το 6ο Generali Trophy

26/09/2016

Νέα Smart & Simple Ιστοσελίδα για την Generali

Ειδήσεις από τα συνεργαζόμενα site

Insuranceworld.gr

Sofokleousin.gr

Ροή ειδήσεων

Άποψη

Τα σεμινάρια μας

Δηλώστε συμμετοχή για ένα από τα επόμενα σεμινάρια

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Θέμα:

Ημερομηνία διεξαγωγής

01/01/1970 /

Τόπος:

Εισηγητής /

Κόστος /

Τα νέα των ασφαλιστικών εταιριών

Τα νέα των συλλόγων

Αθήνα
Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κρήτης Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων Σύλλογος Διαμεσολαβούντων στην Ιδιωτική Ασφαλιση Δωδεκανήσου Ένωση επαγγελματιών ασφαλιστών Νοτιοδυτικής Ελλάδος Σύλλογος Διαμεσολαβητών Ασφαλειών Μαγνησίας Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων Κεντρικής Ελλάδος Ένωση Ασφαλιστικών Πρακτόρων & Ασφαλιστικών Συμβούλων Ν.Ιωαννίνων Σωματείο ασφαλιστικών Πρακτόρων Δυτικής Μακεδονίας Σύνδεσμος Διαμεσολαβούντων Ασφαλιστικών Εργασιών Σύνδεσμος Ανεξάρτητων Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ν.Σερρών Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας
Αθήνα